וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: קליפ חדש לאבי ליבוביץ' והאורקסטרה

3.1.2013 / 0:20

ההרכב חוצה הגבולות והז'אנרים של אבי ליבוביץ' משחרר קליפ חמוד במיוחד לסינגל הראשון מאלבומם החדש שיצא בקרוב, בשם "Volcano". צפו

בימוי: לירן סגל; הפקה: נרטיבי הפקות

בשנת 2003 חזר המוסיקאי אבי ליבוביץ' לישראל אחרי שנים של פעילות ענפה בניו יורק, לונדון וברחבי העולם. במהלך השנים הללו ניגן ליבוביץ' עם צ'יק קוריאה, בוטסי קולינס, ג'יימס מודי, בראד מלדאו וכחבר הרכב האסיד ג'אז Incognito. ליבוביץ' הספיק לעבוד כמלחין ומעבד עם כמה מהתזמורות הטובות בעולם, ביניהן הביג בנד של מישל קמילו, התזמורת של סלייד המפטון ועוד. עם חזרתו, הקים את האורקסטרה, תזמורת הג'אז הישראלית שכבר הפכה לשם דבר בתחומה.

האורקסטרה של אבי ליבוביץ היא מעין קומונה מוזיקלית של 12 נגנים, שהספיקה בשנות קיומה לקיים מגוון של שיתופי פעולה מרתקים עם מוזיקאים כמו תמר אייזנמן, הדג נחש, אבישי כהן, מרינה מקסימיליאן בלומין, שלומי שבן, אסף אמדורסקי, דיויד סאנצ'ז ועוד. ההרכב הופיע בפסטיבל הג'אז של אילת, כמו גם בלבונטין 7, מועדון הזאפה, תיאטרון תמונע ואפילו היכל התרבות. כמו כן מופיעה האורקסטרה מחוץ לישראל. בהרכב חברים, מלבד אבי ליבוביץ', גם יאיר סלוצקי, ירון אוזנה, דן ורון, ארתור קרסנובייב, עמית פרידמן, אלון פרבר, טל ורון, ליאור לוין, יונתן אלבלק, מיקי ורשאי ורון אלמוג.

בימים אלה יוצא "Volcano", סינגל ראשון שהוא גם שיר הנושא מתוך האלבום החדש, השני במספר, של האורקסטרה. את השיר הלחין ועיבד אבי ליבוביץ'. אתם מוזמנים לצפות בקליפ החדש והמשעשע לשיר, אותו ביים לירן סגל, שהוא מחווה למשחק שכולנו אוהבים.

ביום שבת ה-26.1, בשעה 22:00, תעלה התזמורת להופיע בתיאטרון תמונע, ברחוב שונצינו 8 בתל אביב. במופע יתראח הסקסופוניסט אלי דג'יברי.

מה חשבתם על הקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully