וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברי סחרוף יחגוג 20 שנה ל"סימנים של חולשה"

3.1.2013 / 9:01

הזמר יקיים שתי הופעות מיוחדות לרגל ציון שני עשורים לאלבומו השני, שהפך לאבן דרך ברוק הישראלי, בו שיתף פעולה לראשונה עם רע מוכיח

"סימנים של חולשה", אלבומו השני של ברי סחרוף, מציין בימים אלה 19 שנה ליציאתו, אך חגיגות ה-20 יתחילו ממש בקרוב, כשסחוף יקיים שתי הופעות מיוחדות לציון המאורע. ההופעה הראשונה תתקיים ביום חמישי ה-14 בפברואר ברידינג 3, ובשבת ה-16 בפברואר במועדון הבארבי, כשעל הבמה ילוו את סחרוף רע מוכיח, ג'וני שועלי, גידי רז ותם מוכיח.

האלבום, לו ניתן להאזין כאן בעמוד, נחשב בתקופתו לפורץ דרך אך גם קשה לעיכול, זאת בשל סאונד שכלל שילובים של פאנק, רוק ואלקטרוניקה. בין היתר, בלטו באלבום הסימפולים ל"Thousands Are Sailing" של The Pogues לצד סימפול של ג'יימס בראון ב"כמה יוסי".

"תקופת העבודה על האלבום סימנה עבורנו התחלה חדשה, תפיסה חדשה, ומעבר מעולם ישן לעולם חדש", מספר רע מוכיח. "במבחן הזמן הסתבר, הרבה באמצעות הקהל שהגיב וממשיך להגיב, שאכן קרה משהו מיוחד, אפילו אירוע מכונן. המפגש עם העןלם של ראשית שנות ה- 90 והטכנולוגיה אשר אפשרה פאנק תרבותי, בו ניתן לזרוק כל דבר למרק ואין ירק פסול, בנוסף לנקודת הזמן שלי בחיי ושל ברי בחייו, אפשרו בסופו שלדבר ירירה נהירה, יחסית, למרות הכאוס הצלילי והתרבותי אשר מתחולל בין השכבות הרבות".

מה אתם חושבים על "סימנים של חולשה"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully