וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועה ברשת: "טווין פיקס" תחזור לעונה שלישית

3.1.2013 / 12:56

על פי השמועות המתרוצצות ביממה האחרונה, דיוויד לינץ' נפגש עם מנהלים בכירים ברשת NBC, ודן איתם באפשרות של עונה חדשה של הסדרה הקלאסית, המתרחשת 25 שנה לאחר הפרק האחרון

בשורות מדהימות – גם אם לגמרי לא מהימנות - לחובבי "טווין פיקס": שמועה עקשנית המתרוצצת ברחבי הרשת ביממה האחרונה גורסת כי דיוויד לינץ' בכבודו ובעצמו נפגש עם מנהלים בכירים ברשת NBC האמריקאית, כשהנושא הנידון הוא הפקת עונה שלישית של הסדרה המיתולוגית.

על פי השמועות, העונה החדשה של "טווין פיקס", שעונתה השנייה והאחרונה שודרה ב-1991, תחזור לעקוב אחר הגיבורים בחלוף 25 שנה - בהתאם לנבואה שהוענקה לדייל קופר, גיבור הסדרה, בפרק האחרון שלה עד כה. מארק פרוסט, שיצר את הסדרה ביחד עם לינץ' וטען בעבר בראיונות כי האפשרות ליצור עונה נוספת של "טווין פיקס" עדיין עומדת על הפרק, הכחיש בחשבון הטוויטר שלו את השמועה על עונה שלישית, במילים "אינטרנט יקר. אתה טוב מאוד בהפצת שמועות. האמת חשובה יותר, וקשה יותר להיתקל בה. בכבוד רב, מארק פרוסט". בתכתובות עם עיתונאים הכחיש כי הוא עצמו ניהל שיחות כלשהן עם NBC. טרם יצאה תגובה רשמית של לינץ', והשמועות לא אוששו עד כה על ידי כל גורם רשמי.

"טווין פיקס", שעונותיה הישנות חזרו לאחרונה לשידור בישראל במסגרת ערוץ CBS DRAMA, נחשבת לאחת מיצירות המופת הגדולות בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית ולחלוצה שהביאה ערכים "קולנועיים" לדרמה על המסך הקטן. הסדרה ששודרה במשך שתי עונות ברשת CBS עוררה סערה בארצות הברית, כשהשאלה "מי רצח את לורה פאלמר", בה עסקה עלילת העונה הראשונה, הופכת למטבע לשון. לאחר סיום הסדרה יצר לינץ' – ללא פרוסט – ספין אוף קולנועי של הסדרה, בשם "אש לכי עמי". לאחר כשלון הסרט, הכריז לינץ' כי יקום טווין פיקס "מת לגמרי".

עונה חדשה ל"טווין פיקס" - רעיון טוב? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully