וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: מה המוזיקה שאסירים הכי אוהבים לשמוע?

הראפר טופאק הוא האמן האהוב ביותר על אסירים בבריטניה, כך עולה מרשימה שפרסמה תחנת רדיו המשדרת עבור שירות בתי הסוהר במדינה. גם ריהאנה מככבת

אין הרבה דברים שאפשר לעשות כדי להעביר את הזמן כשאתה סגור מאחורי סורג ובריח, אבל כפי שלמדנו ממיטב סרטי בתי הכלא, אסירים אוהבים לשמוע מוזיקה – ועכשיו, אנחנו גם יודעים איזה: National Prison Radio, תחנת רדיו המשדרת במיוחד עבור שירות בתי הסוהר בבריטניה ואותה קולטים למעלה מ-84,000 מתקני כליאה, פרסמה את נתוני ההשמעות שלה ואת האמנים הכי מבוקשים להשמעה.

במקום הראשון מככב הראפר טופאק שאקור, אולי משום הגנגסטה-ראפ שלו מתכתב עם עולמם של האסירים, שאכן חשים עצמם פליטי ואסירי גטו מקופחים. מיד לאחריו נמצא אמן הדאנסהול וייבז קרטל, ובמקום השלישי הראפר K Koke. למקום הרביעי הגיעה ריהאנה, ואת החמישייה הפותחת סוגר דרייק. יש לציין כי ריהאנה היא האישה היחידה שמופיעה ברשימת 20 האמנים המבוקשים, ויש להניח כי השתחלותה אל הרשימה קשורה בין היתר לטקסטים הפרובוקטיביים שלה.

פינק פלויד, אמינם, אוונסנס, מטאליקה ו-UB40 מככבים גם הם בהמשך הרשימה, כנראה כעדות לכך שגם אסירים שנכלאו לעשרות שנים עדיין ממשיכים לבקש שירים. "האזנה למשהו כבד היא דבר מאוד משחרר עבור אסיר", הסביר דובר תחנת הרדיו.

בסך הכל, הרשימה כוללת ייצוגים נכבדים ביותר לז'אנרי ההיפ-הופ, הרגאיי והדאנסהול, כאשר רוב האמנים בה פועלים בז'אנרים אלו - ביניהם ביגי סמולס, אייקון, Gyptian, מובאדו ובוב מארלי.

מה דעתכם על הטעם של האסירים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully