וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק אושן נתפס על ידי המשטרה כשברשותו סמים

הראפר וזמר האר אנ' בי שעשה היסטוריה כאשר יצא מהארון, נתפס על ידי משטרת קליפורניה כשהוא נוהג במהירות ומופרזת וברשותו מריחואנה

יש הרבה דרכים מקוריות לחגוג את ערב השנה החדשה, אך הזמר והראפר פרנק אושן מצא, ככל הנראה, את אחת המקוריות ביותר: הוא נתפס על ידי משטרת קליפורניה כאשר הוא נוהג במכוניתו במהירות מופרזת של 145 קמ"ש. לאחר שהשוטר שעצר את אושן בן ה-25, על פי דיווחו, הבחין בריח חשוד עולה מן הרכב, חיפוש קצר גילה את מקורו בדמות שקיק מריחואנה שהיה ברשותו של אושן.

יש לציין כי גם ביום שלפני התקרית נתפס אושן כשהוא נוסע במהריות נהיגה מופרזת, באותו הכביש בכיוון ההפוך. אז שוחרר אושן עם אזהרה בלבד - זאת למרות שהוא נוסע עם רישיון שאינו בתוקף ועם חלון קדמי כהה מן הרגיל, בניגוד לחוק.

הפעם רישיוני של אושן הוחרם מיידית והנוסע שהיה עימו ברכב המשיך את הנהיגה במקומו. דוברו של הזמר סירב להגיב על האירוע אך אושן עצמו צייץ בחשבון הטוויטר שלו את התגובה הבאה: "היי חברים, אני מעשן סמים. אוקיי חברים, ביי".

כזכור, אושן עשה היסטוריה בתחום המוזיקה השחורה כאשר הכריז בגלוי על משיכתו לגברים ביולי 2012. יציאתו של אושן מהארון היתה מפתיעה במיוחד לאור העובדה שהוא חלק מקולקטיב ההיפ הופ אוד פיוצ'ר, שביטויים הומופובים מופיעים לא אחת בשיריהם. הוא מועמד השנה ל-6 פרסי גראמי.

מה דעתכם על פרנק אושן? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פרנק אושן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully