וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם גלאגר: "שיזדיינו אואזיס ושיזדיין נואל"

4.1.2013 / 18:30

סולן להקת Beady Eye התייחס בביטול לשמועות על איחוד של להקת האם המיתולוגית שלו, וטרח להבהיר מעבר לכל ספק שהסכסוך עם אחיו עדיין בתוקף

לאחרונה נפוצו שמועות על האפשרות לאיחוד של אואזיס, הרכב הבריט פופ המיתולוגי בהנהגת האחים גלאגר, מה שעורר שמחה גדולה בקרב המעריצים הוותיקים. כעת מתברר שהשמחה היתה מוקדמת, וליאם גלאגר עצמו לא ממש מעודכן: בראיון למגזין הבריטי Q , בתגובה לשאלה על השמועות, השיב ליאם שלמיטב ידיעתו נאחיו נואל הוא האחראי על הפצתן. "נואל התחיל את הסיפור הזה", אמר, "אני לא אמרתי כלום. שיזדיינו אואזיס מצידי, ושיזדיין נואל גלאגר. המחשבה על חזרה לבמה עם האידיוט הזה ועל בילויים איתו ועם החברים המטומטמים שלו מאחורי הקלעים – לא מעניין אותי. יש לי אלבום חדש ואני עסוק בו".

לאחר פירוק אואזיס, הקים ליאם את ההרכב Beady Eye, שעתיד לשחרר בקרוב אלבום שני. נואל הקים את The High Flying Birds, ששחררו אלבום בכורה בשנת 2011 וזכו לתגובות נאות הן מצד המבקרים והן מצד הקהל. בראיון, כשנשאל ליאם האם שמח על הצלחת קריירת הסולו של אחיו, השיב "מה, שמח על כך שפירק את הלהקה המזוינת שלי? לא, אני לא שמח בשבילו, לא. אני מקווה שהוא מאושר אבל זה ממש לא נראה ככה".

אואזיס, להקת הרוק הבריטית המצליחה ביותר בשנות ה-90', התפרקה בשנת 2009 לאחר ריב נוסף בסדרת ריבים מתוקשרים בין הגלאגרים. "אני עוזב את הלהקה בעצב גדול ובאנחת רווחה גדולה", אמר אז נואל, "אנשים יכתבו ויגידו מה שהם רוצים, אני פשוט לא יכול לעבוד יותר עם ליאם עוד יום אחד".

איחוד של אואזיס - רעיון טוב? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully