וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס איגוד המבקרים האמריקאי ל"שומרי הסף"

6.1.2013 / 0:00

עוד צעד בדרך אל האוסקר: סרט התעודה הישראלי ממשיך את המסע המסחרר שלו בעולם עם זכייה בפרס היוקרתי במיוחד של האיגוד החשוב. בפרס הסרט העלילתי זכה "אהבה" של מיכאל האנקה

"שומרי הסף" לא עוצר: סרטו של דרור מורה זכה אתמול (שבת) בפרס איגוד המבקרים האמריקאים היוקרתי לסרט התיעודי הטוב ביותר. הסרט, שמורכב מראיונות עם שישה ראשי שב"כ לשעבר, הוא אחד הסרטים הישראלים הבולטים של התקופה האחרונה ונחשב למועמד מוביל במירוץ לעבר פרס האוסקר (שהמועמדים אליו יוכרזו בהמשך השבוע) בקטגוריית הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר, כאשר הוא כבר נמצא ברשימה המקוצרת לפרס. בשבוע שעבר נודע כי הוא מועמד גם לפרס גילדת המפיקים. בתחילת דצמבר זכה הסרט בתואר הדוקומנטרי הטוב ביותר איגוד המבקרים של לוס אנג'לס, וכן זכה בדירוג גבוה ברשימת סרטי השנה של הניו יורק טיימס.

"שומרי הסף": סרט חשוב ומטלטל

בפרס לסרט העלילתי של השנה של איגוד המבקרים האמריקאי זכה "אהבה" המדובר של מיכאל הנקה, שגרף גם את הפרס הראשון על הבימוי, וכן את הפרס לשחקנית הראשית (עמנואל ריבה). בפרס השחקן זכה דניאל דיי לואיס עבור תפקידו ב"לינקולן", שזיכה גם את מחברו, טוני קושנר, בפרס התסריט; שחקן המשנה של השנה על פי האיגוד הוא מתיו מקונוהי שגילם חשפן ב"מג'יק מייק", ואילו שחקנית המשנה הטובה היא איימי אדמס, שזכתה על תפקידה ב"המאסטר".

"שומרי הסף" הולך לקחת את האוסקר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully