וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסיבות לחכות ל-2013 במוזיקה - חלק ראשון

וואלה! תרבות שמחה להגיש לכם את כל הסיבות שבגללן 2013 הולכת להיות שנה מעולה בעולם המוזיקה – והפעם ביונסה, בלר, ג'יימס מרפי וארקייד פייר, אשר ושאקירה

כי ביונסה, נקודה

האישה הביונית שגורפת בקלות את תואר "השגתי הכי הרבה דברים בעולם לפני גיל 30" עומדת בפתחה של שנה מרגשת. לאחר שכבר עשתה היסטוריה כזמרת הראשונה מזה 20 שנה שהופיעה בבמה המרכזית בפסטיבל גלסטנברי, ועשתה היסטריה כאם בתו של ג'יי זי, ביונסה ממשיכה הכי מהר שאפשר ומקפידה להגביר את הקצב. בקרוב נוכל לחזות בה בהופעת המחצית בסופרבול - משבצת יוקרתית ביותר - כמו גם לצפות בסרט הדוקומנטרי על חייה שישודר בארה"ב בפברואר. מלבד זאת מתרוצצות שמועות עקשניות על כך שהיא פוקדת את האולפן בעקביות, אז אל תתפלאו אם פתאום יצוץ גם סינגל חדש.

כי בלר יופיעו בפסטיבל פרימוורה

לא עוד מספר הופעות מצומצמות בהייד פארק, לא עוד איחודים רגעיים רק עבור המשחקים האולימפיים בלונדון, ולא עוד תקוות שווא באשר לפעם הבאה בה ארבעת האבירים יחלקו במה משותפת. ההרכב הבריטי האהוב יופיע בפסטיבל פרימוורה 2013 בשתי מהדורותיו, בברצלונה ובפורטו, בחודש מאי הקרוב, בפני קהל אוהדים עצום. כרגע, אלה התאריכים היחידים שנקבעו להופעות של בלר בשנה הקרובה, אבל אנחנו ממשיכים להחזיק אצבעות לעוד.

כי ג'יימס מרפי יפיק את האלבום הבא של ארקייד פייר

המחשבה שאלבום האולפן הרביעי של ארקייד פייר לוקח סיכון והולך על הביטים הרפטטיביים של מרפי, איש LCD Soundsystem, היא לא רק מסקרנת ונכונה, אלא גם מהווה תעודת עניות לכל ההרכבים שמחפשים את עצמם ומתעקשים לחזור לנקוש על דלתו של בריאן אינו (עם כל הכבוד, כן?) בתקווה שזה ירשה להם להיכנס. ככה שנת 2013 במוזיקה צריכה להישמע. מרפי הוא אמנם לא המפיק היחיד שייקח חלק בעבודה על האלבום, ועדיין, מדובר בצעד חשוב שמעניין יהיה לשמוע את תוצאותיו.

כי A$AP Rocky סופסוף הולך להוציא באופן רשמי את אלבום הבכורה שלו

בסדר, האלבום כבר דלף, ובסדר, עוד לפני שהוא בכלל הוציא משהו שלם וראוי רוקי עלול להישרף בגין סעיף חשיפת יתר, אבל למען השם - מדובר בפה הג'ורה הכי מקסים, חצוף וחמוד שיצא מכיוון החוף המזרחי לאחרונה, ואין סיבה ששורת הלהיטים שסיפק לנו עד היום, ובראשם "Goldie" ו"Long Live", יעצרו את הקצב המטורף שלו. וכל הכבוד למפיק Clams Casino שהביא אותו עד הלום.

כי פיניקס חוזרים עם אלבום חדש

האלבום האחרון של ההרכב פיניקס, "Wolfgang Amadeus Phoenix", יצא בשנת 2009 ועקף בסיבוב כל שלישיית ורביעיית היפסטרי מחמד שטענו לכתר האינדי-רוק. מאז הם הוציאו רק שלושה סינגלים, האחרון שבהם, "Lasso", לפני כשלוש שנים, כך שאלבומה החמישי והבא של הלהקה מצרפת מעורר ציפייה רבה. "זה הולך להיות מאוד אקספרימנטלי", אמר מנהיג ההרכב הצרפתי תומאס מארס. "יש משהו מאוד מתסכל בעשיית מוזיקת פופ ואנחנו רוצים ללכת למקום אחר ולשנות את ה-DNA".

כי אשר ושאקירה ישפטו ב"דה וויס" האמריקאי

כריסטינה אגילרה וסי-לו גרין יוצאים לפנסיה ואת מקומם על הכסא הריק לא הולך לתפוס רפי רשף, כי אם זמר האר אנ' בי אשר, והמעריצה מספר אחת של שמעון פרס - שאקירה. השניים יצטרפו לאדם לוין ובלייק שלטון. הדינמיקה בין שני הראשונים בפרט והארבעה בכלל, מעוררת חשק לצלם על הסט סרט דוקומנטרי, או לכל הפחות סרט בורקס.

כי אזיליה בנקס פרשה מעסקי המוזיקה - אבל התחרטה

אזיליה בנקס נעה על הציר שבין חתול זועף לדובון איכפת לי. אחרי כמות להיטים בלתי הגיונית, ההודעה שלה לפני כמה חודשים על פרישתה מעסקי המוזיקה הרגישה כמו סכין בגב, אבל אפשר להירגע. תאריך היציאה של האלבום המלא של בנקס משתנה תכופות, אך יש כמה דברים שניתן לדעת לבטח: היא הקליטה שני קטעים חדשים עם לייד גאגא העלוקה, והסינגל הראשון של בנקס עצמה עתיד להיקרא "Miss Amor". אם לשפוט לפי הסינגל המודלף "BBD", אז יופי לנו.

כי בלאק סבאת' חוזרים. רגע, מה?

זו לא טעות. אוזי אוסבורן וחבורתו חוזרים לאולפן להקלטות רשמיות ראשונות מאז אלבומם האחרון "Forbidden", שראה אור כשהמעגל של דן שילון עוד היה תוכנית בפריים טיים (1995). כל זה אמור ללמד אותנו שדינוזאורים לא מתים, לעולם. את האלבום מפיק ריק רובין - כך שלפחות הצעד הראשון בדרך לקאמבק נעשה בתבונה.

כי בברודווי הולכים להעלות את "Trapped in the Closet" של אר. קלי

אר. קלי תמיד היה מהטיפוסים האלה שהקריירה שלהם נעה בין חרמנות שיצאה מכלל שליטה לבין צלילים ממכרים ומהפנטים – שילוב שככל הנראה קוסם לברודווי. קלי החל ליצור את סאגת "Trapped in the Closet", המונה נכון להיום 33 פרקים, בשנת 2005. מדובר במעשיית סקס, שקרים ומסתורין המסופרת בשירה וחריזה מאת קלי, שבטח לא תיאר לעצמו שהטקסטים שטופי הזימה שלו ירחיקו עד ללב תעשיית הבידור והבמה. אולי זה הזמן לשנות את השם לסופוקלס.

כי ליל וויין מגיע עם "I Am Not a Human Being II"

ליל וויין הפסיד לאחרונה בתביעה משפטית של 2 מיליון דולר, הסתכסך עם הראפר Pusha T ונאלץ להתמודד עם השטויות של בת הטיפוחים ניקי מינאז' שהפכה לסוג של תפלץ מפחיד. זה אולי כאב ראש עבור רוב בני האדם, אך עבור מר קרטר מדובר בזהב יצירתי, שיהפוך כנראה לשירים על הגבול שבין פיגור קשה לניצוץ של גאונות. אלבומו הבא של וויין עתיד לצאת בפברואר הקרוב, והשמועה גורסת כי קנייה ווסט יהיה אמון על עיצוב עטיפת האלבום. השאלה שנותרה פתוחה היא מי היה מסתובב לוויזי לו היה ניגש לאודישן ב"דה וייס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully