וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיון עם קוני בריטון, כוכבת "נאשוויל"

אחרי שלוש מועמדויות לאמי, השחקנית קוני בריטון ממשיכה את רצף ההצלחות עם "נאשוויל" שעולה הערב בישראל, ואיכשהו מוצאת זמן לגדל ילד שאימצה מאתיופיה. ראיון

עונת הטלוויזיה הנוכחית בארה"ב נמצאת כעת בקו האמצע שלה, מקום מצוין לסכם ולסמן את המרוויחות העיקריות, ביניהן הסדרה שנחשבה למדוברת ביותר ערב עלייתה, "נאשוויל". הדרמה המוזיקלית אודות אחורי הקלעים של תעשיית מוזיקת הקאנטרי הספיקה רק בחודש האחרון להוציא פסקול ראשון של שירים מקוריים שבוצעו על ידי כוכביה וביום ראשון הקרוב שתי הכוכבות הגדולות שלה, קוני בריטון והיידן פנאטייר, מועמדות לפרסים בטקס גלובוס הזהב. התחלה לא רעה.

השתיים ניצבות במרכז העלילה שמניעה את "נאשוויל", פרי עטה של התסריטאית קאלי קורי, שזכתה באוסקר על התסריט ל"תלמה ולואיז" ונשואה למפיק הקאנטרי עטור פרסי הגראמי טי-בון בארנט, שמעורב בצד ההפקתי והמוזיקלי של הסדרה. פנאטייר הצעירה, הזכורה מ"אלי מקביל" ו"גיבורים" היא ג'ולייט בארנס, זמרת הפופ קאנטרי החדשה בשוק, שעם מעריצים צעירים, קורטוב של סקס וסקנדלים ורעב להוכיח שהיא לא ווייט טראש, עוקפת בסיבוב את ריינה ג'יימס המבוססת, אותה מגלמת בריטון. ריינה מצידה מתמודדת עם בעל שהסתבך בענייני עבודה, אבא אמיד ותאב בצע וקריירה מדשדשת, מלווה ביחסים רעועים עם חברת התקליטים.

הליהוק של בריטון ל"נאשוויל" ריתק מבקרים וצופי טלוויזיה רבים, שהיו סקרנים לדעת על איזה פרויקט תלך מי שנחשבת לשם חם בעולם הטלוויזיה לאחר מועמדויותיה לאמי על שתי הסדרות האחרונות שלה "אורות ליל שישי" (עליה היתה מועמדת שנתיים ברציפות) ו"אימה אמריקאית", שהקפיצו את המניה שלה בהוליווד. "מה שבסופו של דבר מושך אותי לסדרה זה החדשנות שבה, ההרגשה שזה משהו שטרם נראה", היא מספרת באירוע לקידום עליית הסדרה שנערך לפני מספר חודשים בלוס אנג'לס, "עם התקווה הזאת גם הגעתי ל'נאשוויל', כי בתור שחקנית יש בי רצון טבוע לאתגר את עצמי, אפילו שלהגיע מ'אימה אמריקאית' זה מעבר חד".

איך אלמנט השירה משפיע עלייך בסדרה?

"עבורי זה מסע מרתק, והכל הודות לטי-בון בארנט. בשבילי זה חלום שמתגשם לאמץ את שרירי המשחק שלי עוד יותר. שרתי כל חיי אבל אף פעם לא באופן מקצועי. והזכות הזאת כשחקנית לעבוד עם הטוב מכולם, זו הזדמנות אדירה. אני עוברת מסכת של שיעורי פיתוח קול ואימונים כי לא הגעתי לסדרה עם כושר שיא בשירה, אבל זו עבודה כיפית ואני בידיים הטובות ביותר שיש. וגם היידן היא זמרת נהדרת בזכות עצמה".

איך את מרגישה לגבי היריבות על המסך עם דמותה של היידן שמתחרה בזו שלך?

"הסצנות הכי כיפיות היו בפרק הראשון, שתי דמויות קצת מטורפות שמתנהגות באופן ביזארי מעט. אבל מעל הכל יש לשתינו הזדמנות לשתף במורכבויות של הנפשות הפועלות בשואו ביזנס, בפרט נשים. יש לי מחויבות ענקית לעשות עבודה מכובדת, כי מבחינתי אין עניין להציג קאט-פייט, ולדעתי גם לא מבחינת הצופים. שתיהן מוצגות באופן שונה בחיים ובמסע של כל אחת מהן".

קיבלת תגובות מזמרי קאנטרי?

"טסתי באותו מטוס יחד עם ריבה מקינטייר (שחקנית וזמרת הקאנטרי הנמכרת ביותר בכל הזמנים אחרי דולי פרטון – ד.כ.) והיא אמרה שכולם מדברים על כך שאני מגלמת את דמותה בסדרה החדשה. אבל בסופו של דבר זה ערבוב של אלמנטים מאנשים שונים. אני אישית לא מתבססת על אף אחת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסע מרתק. קוני בריטון ב"נאשוויל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריטון נולדה בשם קוני וואמק (45) ולה אחות תאומה בשם סינתיה. היא הגיעה ללימודי משחק בניו יורק בגיל 24, לאחר שסיימה תואר בלימודי אסיה באוניברסיטת דרטמות' היוקרתית, שם הכירה את בעלה דאז ג'ון בריטון. השניים היו נשואים במשך ארבע שנים בתחילת שנות ה-90 וקוני אימצה את שם המשפחה לחייה המקצועיים. קריירת המשחק שלה החלה על הבמה באוף-ברודוויי ובתפקיד בסרט "האחים מק'מלן" של אד ברנס. בהמשך שיחקה בסיטקום "ספין סיטי" לצד מייקל ג'יי פוקס וכן בתפקידי אורח ב"הבית הלבן" ובעונה החמישית של "24".

הפריצה שלה בתור אשת המאמן בסרט "אורות ליל שישי" הובילה אותה לתפקיד המקביל בגרסה הטלוויזיונית של הספר ובשנה שעברה כיכבה ב"אימה אמריקאית". באותה תקופה דווח כי היא עובדת על סדרת דרמה נוספת עם הבמאי דייויד או. ראסל, שאחראי לסרטים "פייטר" ו"אופטימיות היא שם המשחק", שעלה לאחרונה בבתי הקולנוע ונחשב לפייבוריט בעונת האוסקרים. אולם הפרויקט ההוא לא התקדם ובריטון הרווקה עצמה מצאה זמן לחייה האישיים ואימצה ילד מאתיופיה. "לא תמיד אנחנו יודעים לאן החיים יובילו אותנו והגעתי למסלול מסוים שהביא אותי לאמץ בעצמי", היא אומרת. "החלטתי להפסיק לחכות שהגבר הנכון יהיה בתמונה כדי להתחייב לדבר שבאמת רציתי בחיי".

ב"אורות ליל שישי" גילמת דמות אמהית ומחנכת טקסנית, יש לך חיבור לזהות הזו?

"יש משהו בנשים מדרום ארה"ב שהוא ייחודי ואוניברסלי בו זמנית ואנשים מגיבים בחיוב לנשים חזקות כאלה, שיש להן גם צד נשי ורך, עם קצת חוש הומור. זה מה שאני אוהבת, שכל אחד יכול להתחבר. גדלתי בחלק הצפוני של המדינה בבוסטון ולאחר מכן עברנו דרומה לויריג'יניה, כך שיש לי רקע מגוון. הדמות הזו שונה בתכלית מתמי טיילור של 'אורות ליל שישי', אפילו המבטא שלה פחות מורגש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמות שונה לגמרי. בריטון ב"אורות ליל שישי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

את נעזרת בזיכרונות מהילדות שלך?

"מה שאני זוכרת מהמעבר לוירג'יניה הוא כמה אמי הרגישה שהיא נחתה באמצע שום מקום. במשך שנים היא הייתה לוקחת אותי ואת אחותה איתה במכונית במשך ארבע שעות נסיעה כדי להגיע למספרה המועדפת עלייה בוושינגטון די.סי".

ועכשיו תור הקהל להתאהב בדרום ובקאנטרי?

"למען האמת הדמויות בסדרה ממחישות את המגוון המוזיקלי שיש בנאשוויל. יש סגנונות שונים וזו מראה של מה שקורה בעיר הזאת שחוגגת מוזיקה מכל הז'אנרים. יש שם זמרים לא פחות מגאונים".

"נאשוויל" תעלה לשידור הערב (יום שני, 7.1) בערוץ HOT3, בשעה 22:15

מה דעתכם על "נאשוויל"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully