וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המחלה: מייקל ג'יי פוקס יככב בתוכנית טלוויזיה חדשה

7.1.2013 / 0:11

פוקס ישוב לתפקיד הראשי הראשון שלו בטלוויזיה מאז "ספין סיטי", ויגלם בסיטקום חדש מגיש חדשות חולה פרקיסון שמנסה לחזור אל המסך

מייקל ג'יי פוקס חוזר לטלוויזיה, ובגדול: בקומדיה חדשה שתופק עבור רשת הטלוויזיה NBC, יגלם הכוכב הוותיק מגיש חדשות שממש כמו פוקס עצמו, חולה בפרקינסון. עלילת הסדרה תתחקה אחר נסיונו של המגיש לשוב אל הטלוויזיה, לאחר שקיבל מרופאיו תרופות שאמורות להקל על רבים מהסימפטומים של מחלתו.

מרשת NBC נמסר כי רבים מקווי העלילה של הסדרה דומים במידה רבה לסיפורו האישי של פוקס, וכי מטרת הסדרה היא בין היתר לעשות שימוש בהערצה המהולה ברחמים לה זוכה פוקס במציאות למטרות קומיות. ג'ניפר סלקה המשמשת בתפקיד נשיא הרשת מסרה כי אף שעדיין לא נבחר לה שם, התוכנית מיועדת לשידור כבר בחודש ספטמבר הקרוב. היא אמורה לתפוס את משבצת השידור של ימי חמישי בערב, ממנה מתפנות בקרוב הסדרות הקומיות הוותיקות "המשרד" ו"רוק 30", שמסיימות את דרכן. בשבועות הקרובים יבחנו שחקניות שונות לתפקיד בת הזוג של פוקס בסדרה.

פוקס, שסובל ממחלת פרקינסון עוד משנת 1990, החליט לחשוף את דבר מחלתו לציבור בשנת 1998, תוך כדי שהוא עדיין מככב בסדרה הקומית "ספין סיטי". בשנת 2000 פרש מהסדרה. בשנים שחלפו מאז, למרות המחלה, חזר פוקס מעת לעת לתפקידים טלוויזיוניים, בין היתר ב"סקראבס" וב"בוסטון ליגל". כמו כן דובב את דמותו של סטיוארט ליטל בסדרת סרטי הילדים המצליחה.

מייקל ג'יי פוקס בסדרה על פרקינסון - נשמע לכם מצחיק? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully