וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: סרט על חייה של הילרי קלינטון

7.1.2013 / 11:22

קלינטון, מזכירת המדינה של ארצות הברית ואשת הנשיא לשעבר, תעמוד במרכזו של סרט חדש בשם "רודהם". "זהו סיפורה של אישה שנקרעה בין חייה האישיים ושאיפותיה", אמר התסריטאי

חייה של הילרי קלינטון, מזכירת המדינה האמרקאית שרק בשבוע שעבר דווח כי אושפזה בבית חולים עקב קריש דם, לא מפסיקים לרתק את הציבור. כעת נודע כי סרט עלילתי המתחקה אחר סיפור חייה של הפוליטיקאית ואשת הנשיא לשעבר נמצא בימים אלה בתהליכי עבודה. את התסריט לסרט כתב התסריטאי הדרום קוריאני יונג איל קים, שהכריז כי "זהו סיפורה של אישה שנקרעה בין חייה האישיים ושאיפותיה המקצועיות – נקרעה מילולית, שכן ביל קלינטון לא רצה לעזוב את ארקנסו והיא לא רצתה לעזוב את וושינגטון הבירה".

הסרט "רודהם" יספר את סיפורה של קלינטון החל מימיה כעורכת דין צעירה, דרך ימיה בבית הלבן ועד לשנותיה בממשל אובמה. אתר החדשות Politico מדווח כי התסריט של יונג איל קים, שהופיע במקום הרביעי ב"רשימה השחורה" של תסריטים שטרם הופקו בהוליווד, מציג גם את צידה הרך יותר של קלינטון, כולל למשל סצינה שבה היא מזמזמת לעצמה את השיר " You're So Vain" של קרלי סיימון. Temple Hill Entertainment, חברת ההפקה שאחראית לסאגת "דמדומים", תפיק את הסרט - ועדיין לא ידוע מי השחקנית שתיקח על עצמה את התפקיד הראשי.

סרט על חייה של הילרי קלינטון - רעיון טוב? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully