וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלוש" נמכרה לשידור באירופה

7.1.2013 / 14:24

ריאליטי ההיכרויות של קשת שזכה להצלחה בישראל ובאנגליה אך נכשל בארצות הברית, נמכר לאדפטפציות בגרמניה, אוסטריה ולוקסמבורג

גם האירופאיות מחפשות חתן: הפורמט של "שלוש", תוכנית ההיכרויות של קשת שעלתה לשידור באוקטובר 2011, נמכר לעיבוד בגרמניה, אוסטריה ולוקסמבורג דרך חברת PROSIEBENSAT הגרמנית, זאת לאחר שבספטמבר האחרון התוכנית עלתה לשידור באנגליה ברשת ITV וזכתה לנתוני רייטינג נאים.

התוכנית מלווה שלוש נשים בגילאים ובמצבים משפחתיים שונים שמחפשות אהבה, כאשר במסגרת התוכנית הן פוגשות גברים שונים, וכל אחת בוחרת את הגברים שהיא מעוניינת להכיר מקרוב. בעונה הראשונה של התוכנית הנשים המשתתפות היו שרית גומז, קים בוסי ומיה רובין, כאשר ממוצע הרייטינג של העונה עמד על 28.4%.

למרות ההצלחה בישראל ובאנגליה, בארצות הברית נחשבה "שלוש" לכישלון, כאשר רשת CBS האמריקאית ביטלה את הסדרה לאחר שידור של שני פרקים בלבד ששברו שיא רייטינג שלילי. פרק הפתיחה של הסדרה קיבל את נתון הרייטינג הנמוך ביותר להשקה של סדרה אי פעם ברשת - 0.8% צפייה שהם 2.4 מיליון צופים. הפרק השני קיבל נתון נמוך אפילו יותר של 0.5%, משמע, 1.8 מיליון צופים בלבד. - מספר מזערי בעבור רשת הטלוויזיה מהגדולות בארצות הברית, המשדרת תכניות ריאליטי מובילות כמו "הישרדות", "המירוץ למיליון" ו"האח הגדול". עם זאת, חשוב לציין שבתקופה ההיא הרייטינג הכולל של הרשת נמוך מהממוצע עקב שידורי המשחקים האולימפיים ברשת המתחרה NBC.

  • עוד באותו נושא:
  • שלוש
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully