וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כוכבי "משפחת קוסבי" התאחדו בתוכנית של ג'ימי פאלון

7.1.2013 / 14:37

ביל קוסבי וטמפסט בלדסו, שגילמו אב ובתו בסדרה הקומית האהובה משנות ה-80, התאחדו באופן ספונטני לאחר שהתארחו במקרה באותו ערב בתוכנית של פאלון

כל מי שהתגעגע ל"משפחת קוסבי", מהסדרות הקומיות האהובות ביותר של שנות ה-80, זכה ביום שישי האחרון להפתעה משמחת: במסגרת תוכנית הלייט נייט של ג'ימי פאלון התרחש איחוד ספונטני בין שניים מכוכבי הסדרה – הכוכב הראשי ביל קוסבי שגילם בסדרה המיתולוגית את ביל הקסטבל, וטמפסט בלדסו, שגילמה את בתו, ונסה.

האיחוד, לטענת פאלון, היה לא יותר מצירוף מקרים משמח, שכן שני השחקנים הגיעו במקרה להתארח בתוכניתו באותו ערב. בלדסו, שהתארחה בתוכנית לקידום הסיטקום בו היא מככבת בימים אלה, "Guys with Kids" – שיוצרו, אגב, הוא פאלון עצמו – מלמלה "זה באמת סוריאליסטי עבורי" כשאביה הטלוויזיוני צפה בקטע מהסדרה החדשה שלה בו היא מדברת על סקס. לאחר מכן אמרה שחברי הקאסט של "משפחת קוסבי" נפגשים לעתים קרובות, וקוסבי הגיב לכך במילים "אל תשקרי!" הוא הוסיף בבדיחות ש"לפעמים הצ'קים שלי מאחרים ואז אני רואה את טמפסט".

בשנת 2009 התרחש איחוד מתוכנן ומלא בין כל חברי הקאסט של "משפחת קוסבי" במסגרת ה"טודיי שואו", לציון 25 שנה לסיטקום המיתולוגי, שרץ בין השנים 1984-1992. רבים מחברי הקאסט עדיין מגלמים תפקידים שונים בטלוויזיה. במפגש המלא תוכלו לצפות באתר התוכנית של ג'ימי פאלון.

מה חשבתם על המפגש המחודש של כוכבי "משפחת קוסבי"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully