וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: ג'וליה רוברטס בסרט על גילוי האיידס

8.1.2013 / 2:15

ג'וליה רוברטס בסרט טלוויזיה של יוצר "Glee" על נגיף האיידס, "המפץ הגדול" שוברת שיאים, קונאן אובריאן ושר מפיקים סדרות ואבו נזיר מגיע ל"CSI". חדשות טלוויזיה אמריקאית

"המפץ הגדול" שוברת שיאים (שוב)

קומדיית החנונים הפופולרית "המפץ הגדול" הצליחה לשמור היטב על מעמדה כמכונה משומנת לייצור רייטינג במהלך כל שש שנות קיומה. כעת נמצאים שלדון, לאונרד והחברים בעיצומה של העונה השישית, ומצליחים לשבור גם את השיא של עצמם: הפרק ששודר השבוע (לאחר פגרת החגים המסורתית) זכה ל-19.25 מיליון צופים ברחבי ארה"ב, ושבר את שיא הצופים של התוכנית שעמד על 17.63 בפרק ששודר בנובמבר האחרון. כמו כן, שבר הפרק את שיא הצפיות של בני 18-49 בתוכנית.

ריאן מרפי מגייס את ג'וליה רוברטס לסרט על חולי איידס

רשת HBO הודיעה השבוע כי היא ממשיכה בקידום הפקת “The Normal Heart”, סרטו החדש של יוצר “glee” ו-"הנורמלים החדשים", ריאן מרפי. הרשת הודיעה כי הסרט, בו יככבו ג'וליה רוברטס, מארק רופאלו ומאט בומר, ייכנס להפקה בשנה הבאה, ויעלה לשידור ככל הנראה בשנת 2014. “The Normal Heart” מבוסס על ספרו של לארי קרמר, והוא עוסק בניו יורק של שנות ה-80, עם גילוי מחלת האיידס וההיסטריה שהביא עימו. רוברטס, שכבר שיתפה בעבר פעולה עם מרפי בסרט "לאכול, להתפלל, לאהוב", תגלם רופאה המשותקת בשתי גפיה התחתונות, שעובדת עם האנשים הראשונים אצלם מתגלה המחלה, והיא היחידה שמתייחסת אליה ברצינות. בשנה שעברה דווח כי אל רוברטס יצטרפו גם כוכב "המפץ הגדול" ג'ים פרסונס וכוכב "רוק 30" אלק בולדווין.

כוכבת סרטי "מת לצעוק" באה להצחיק על המסך הקטן

אנה פאריס, שמוכרת לכם יותר כבחורה מסדרת סרטי "מת לצעוק", תככב בפיילוט לקומדיה חדשה מבית היוצר של צ'אק לורי ("שני גברים וחצי") בשם “Mom”. פאריס תגלם אם חד הורית שלאחרונה נגמלה מאלכוהול ומנסה לארגן מחדש את חייה בעמק נאפה. רשת CBS כבר התחייבה להפיק את הפיילוט, ואם יוחלט להמשיך עם הסדרה תהיה זו הפעם הראשונה של פאריס כדמות ראשית וקבועה בקומדיה טלוויזיונית, לאחר שברזומה הטלוויזיוני שלה היו עד כה רק מספר תפקידי אורח קטנים בסדרות כמו "הפמליה" ו"חברים".

איזו פוליטיקאית תגיע לפרק סיום העונה של "רוק 30"?

לאחר שאיימי פוהלר הצליחה להביא לתכניתה "מחלקת גנים ונוף" את סגן הנשיא ג'ו ביידן והסנאטור הרפובליקני ג'ון מקיין, החליטה החברה הטובה טינה פיי להביא לתכניתה "רוק 30" את מנהיגת הדמוקרטים בבית הנבחרים, ננסי פלוסי לפרק הפרידה הגדול מהסדרה. "אני אעשה כמעט כל דבר שפיי תגיד לי לעשות", אמרה פלוסי בראיון ל"וושינגטון פוסט". "החמיא לי שהם ביקשו שאבוא לפרק הסיום. היה לי ממש כיף". הפרק ישודר ב-31 בינואר.

כשאבו נזיר הגיע ל"CSI"

סדרות המשטרה המוצלחות "CSI" ו"CSI NY" החליטו לאחרונה לעשות פרק "קרוסאובר" – פרק שבמהלכו מתחברות עלילותיהם של שני הפרקים של שתי הסדרות והכוכבים מופיעים בשניהם יחדיו. לצורך המאורע המשמח, שחביב במיוחד על הצופים, הוחלט לגייס את הנבל המוכר ביותר על המסך בחודשים האחרונים – אבו נזיר מ"הומלנד". השחקן נאביד נגהבן, שגילם את נזיר, יגיע לפרק המיוחד בו הוא יגלם, איך לא את האיש הרע, זיין קאלים. קאלים הוא היחיד שיודע היכן מוחזקת כריסטין, חברתו של הבלש מאק (גארי סיניס), והוא כמובן מסרב לשתף פעולה עם המשטרה מה - שמחייב את מאק להיכנס לתחומים האפורים של עבודת החקירה. הפרק המדובר ישודר ב-6 בפברואר.

ריאליטי-רודאו מגיע לרשת A&E

רשת A&E האמריקאית רכשה השבוע את תכנית הריאליטי “Rodeo Girls”, שבמרכזה חבורת נשים המתחרות בצורה מקצועית ברכיבה על שוורים. "הנשים בעולם תחרויות עקיפת החביות הן אתלטיות מעוררות כבוד, שחיות חיים סנסציוניים, ואנחנו מתרגשים עבור הצופים שלנו שיצטרפו לנסיעה הפרועה הזו", אמר דיוויד מקילופ, בכיר ברשת. הרשת הזמינה שמונה פרקים מהסדרה שתוארה בפסטיבל MIPCOM בשנה שעברה כ"'נהגי משאיות הקרח' פוגשים את 'עקרות בית אמיתיות'".

קונאן אובריאן מפתח סיטקום חדש

מנחה הלייט נייט האהוב קונאן אובריאן כנראה קצת משתעמם מהתוכנית הנידחת שלו ברשת TBS, והחליט להרחיב את אופקיו: אובריאן יפיק סיטקום רפואי חדש עבור רשת פוקס, שייקרא "Bob’s New Heart Show" (משחק מילים על חשבון שמו של הסיטקום הקלאסי "המופע של בוב ניוהארט"). התוכנית תעסוק ברופא שאפתן שעובר השתלת לב, הגורמת לו להרהר מחדש בחייו ולהחליט שהוא תופס פיקוד על מרפאה קטנה בעיר הולדתו. ביחד עם אובריאן יפיקו את התוכנית דיוויד קיסינג'ר, ג'ף רוס ובן וקסלר, ממפיקי "קומיוניטי", שגם כותב את התסריט. אובריאן כבר עמד מאחורי סדרות קומיות בעבר, למשל הסיטקום קצר המועד "Andy Barker, P.I.", של הסייד-קיק שלו בתוכנית האירוח, אנדי ריכטר.

שר חוזרת לשנות ה-60, ולמסך הטלוויזיה

ואם כבר הפקות של סלבס: הזמרת שר הודיעה השבוע כי היא מפתחת סדרה חדשה עבור ערוץ Logo האמריקאי. האישה ואייקון הגייז תשמש כמפיקה בפועל של הסדרה, עליה לא נמסרו פרטים רבים מלבד העובדה שהיא תעסוק בהוליווד של שנות ה-60'.

מחכים לסרט החדש של ריאן מרפי וג'וליה רוברטס? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully