וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים לפרסי הראזי: "דמדומים" מוביל, ריהאנה בפנים

9.1.2013 / 13:17

לא פחות מ-11 מועמדויות ל"דמדומים 4: השחר מפציע, חלק 2" בטקס המסורתי המעניק פרסים לסרטים הגרועים של השנה. אדם סנדלר מככב ברשימה כהרגלו, וגם ריהאנה בפנים

פרסי הראזי, או פטל הזהב, מחולקים מדי שנה יום לפני טקס האוסקר היוקרתי, ומוקדשים לסרטים הגרועים של השנה. בהתאמה, גם המועמדים לפרס הוכרזו היום (רביעי) רגע לפני ההכרזה על המועמדים לאוסקר, ובראשם: "דמדומים 4: השחר מפציע, חלק 2", עם לא פחות מ-11 מועמדויות, בטקס שכולל בסך הכל 10 קטגוריות. בין היתר מועמד הסרט לפרס הסרט הגרוע ביותר, ההמשכון הגרוע ביותר, הבמאי (ביל קונדון), התסריט (מליסה רוזנברג), השחקן (רוברט פטינסון) והשחקנית (קירסטן סטיוארט) הגרועים, שחקני המשנה הגרועים (טיילור לאוטנר ואשלי גרין), האנסמבל גרוע ביותר, וכמו כן פעמיים בקטגוריית הזוג הגרוע ביותר: גם אדוארד ובלה, וגם ג'ייסון והילדה רנסמי.

כמובן שכמיטב המסורת, גם מקומו של אדם סנדלר – אורח קבע בטקס והזוכה הגדול של השנה שעברה על סרטו "ג'ק וג'יל" - לא נפקד מרשימת המועמדים, הפעם עם שמונה מועמדויות על סרטו "זה הבן שלי" – בין היתר לסרט הגרוע, השחקן (סנדלר), האנסמבל, שחקני המשנה (ונילה אייס וניק סורדסון), והתסריט. מועמד בולט נוסף הוא סרט הפעולה הבדיוני "באטלשיפ", שקטף שבע מועמדויות – ביניהן מועמדות לסרט הגרוע, הבמאי (פיטר ברג) האנסמבל, שחקן המשנה (ליאם ניסן) וכן שתי מועמדויות לפרס שחקנית המשנה – ברוקלין דקר, שמועמדת גם על תפקידה ב"למה לצפות כשאתם מצפים", וריהאנה, שיכולה להתנחם בכך שגם בקריירת המשחק שלה היא מועמדת לפרסים יוקרתיים. עוד ניתן למצוא ברשימת המועמדים את "Oogieloves in the Big Balloon Adventure", סרט הפעלה לילדים של יוצרי "טלטאביז", שנחשב לאחד הכשלונות הקופתיים הגדולים בכל הזמנים.

מה לדעתכם היה הסרט הגרוע של השנה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully