וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": לא חשוב הקול, העיקר היופי

חגית גינזבורג

10.1.2013 / 15:07

מאיה בוסקילה היא אולי הזמרת הכי טובה בוילה, אבל למרבה המזל של שרית מה שצריך בשביל לזכות זה להיות יפה. "חי בלה לה לנד 2" - הבלוג

יח"צ - חד פעמי

1. אז הקטע הזה שבו ניסים הנהג השתחל (האנדרסטייטמנט של השנה) לתוך שמלה ורודה והביך את עצמו, פלוס גרם טראומה לכמה ילדים זכים שעברו בסביבה ודיכוי התיאבון לנצח לכמה נשים אסירות תודה – זה אמור היה להיות השיא הגדול של ההתערבות בינו לבין מאיה? למה אף אחד לא העלה על דעתו להפוך את הסיפור לקצת פחות פתטי וקצת יותר משעשע, כמו למשל להציע למאיה ללבוש בכל זאת את תחפושת החרגול ולהצטרף אליו? או לבקש מניסים של ליאת לעמוד לצדו גם ולהעלות את מפלס הפדיחה. בלי תחפושת. הוא לא צריך אחת כדי להביך את עצמו.

2. הרגע המרגש של העונה, בלי טיפת ציניות, נרשם כשאלי חשף את נפשו הרכה ושכב בחדרו, מתייפח מבכי אחרי התקרית עם ניסים עוז בלימוזינה (בקצרה: ניסים הוכיח סופית שהוא אוחז באישיות של פינצ'ר). עם קיתונות הפאסון והפוזה בווילה לנד, האמת המזוקקת הזו שיוצאת מזולטא לפעמים הופכת את הצפייה בעונה כולה למשתלמת. נכון שהוא מכוסה בראסטות, איפור ובגדי עור שגם גדולי כוכבי הפורנו היו מוסרים לויצ"ו, אבל הוא אותנטי לאורך כל הדרך. אותנטיות אי משהו שפשוט אי אפשר לזייף, ונעים לראות את זה. גם אם זה צורח לפעמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלי זולטא - רוקר עם לב של ילדה. מתוך "חי בלה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. גם השבוע חזרנו לאתגר האנגלית הגדול של שיר לוי, שמסרב ליישר קו עם הסביבה האמריקאית שלו ולא רק מתעקש על בילוי נוסח לבנט – ג'ק דניאלס פלוס קלידן ושירי גלגל"צ – הוא גם שובר שיניים בניסיון לתקשר עם לנצ'ן המסכנה, שבסך הכל זיהתה פוטנציאל פרסום עם כל המצלמות האלה שסובבות את הישראלי המוזר שפגשה בחווה. נכון שזה אמור היה להמיס אותנו כשבמקום לדבר איתה הוא החליט לנשק אותה, אבל משום מה זה הזכיר לנו יותר את מלחמת יום הכיפורים. אי אפשר לתקשר, אז מתקיפים.

4. ההופעה מול כוחות המשטרה, או לפחות אלה שנראו כמו פלוגת פקחי החנייה לעתיד של משטרת אל.איי, סיפקה הזדמנות נדירה לראות מה יוצא מליאת כשהיא מרגישה מספיק נוח על הבמה. אז קודם כל, היה משמח לגלות שהיא מסוגלת לדבר אנגלית באופן שמאפשר אפילו להבין אותה ושנית, שכשניסים לידה היא מרשה לעצמה לענטז, להשתולל ולשלוף החוצה את המאיה בוסקילה הפרטית שלה. שיר ממשיך להתעקש לשיר באנגלית מול אמריקאים – שיהיה לו בהצלחה עם זה - וגם שרית התגלתה באותה ההופעה, לאו דווקא בזכות כישורי הפרפורמרינג שלה, כמו העובדה שסוף כל סוף המין האנושי נוכח באופן סופי שכדי להצליח את צריכה להיות יפה ולדעת לשיר. כריזמה היא בגדר המלצה בלבד.

5. מה שכן, שמחנו מאוד בשביל שרית על הזכייה באיווליואיישן של הסול, על אף שכמו תמיד, הזכות היתה שייכת למאיה, כי מה לעשות, היא באמת הכי טובה. עדיין, היה נחמד לראות שהשופטים מצליחים להתעלם מהמבטא הנוראי של שרית ולהתמקד במה שחשוב. שהיא מאוד יפה, כמובן.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפה וטוב לה. מתוך "חי בלה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטי השבוע

"אתה נהנה להיות קדוש מעונה" (זולטא מאבחן את סאז טוב יותר מגדולי הפסיכולוגים)

"אתה צריך פסיכיאטר צמוד לתחת, יא מסכן" (ניסים עוז, מעודן ואלגנטי כרגיל)

"אתה אמן הרוק הכי מנומס שפגשתי" (פסטר נותן לזולטא את המחמאה האולטימטיבית)

"נבהלתי, היא לא ידעה לצאת מהחנייה" (מאיה מאמינה בכישורים המוטוריים של שרית)

"איפה פסטר? הוא חסר לי" (שרית מפתיעה עם משפט שלעולם לא חשבנו שנשמע בתוכנית)

"חי ב-LA LA לנד 2" - כל החדשות והפרשנויות
מה חשבתם על האוואליואיישן ב"לה לה לנד"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully