וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר יגיע ל"SNL" כדי לקבל בראש

10.1.2013 / 12:50

הזמר יגיש ויופיע בתוכנית המערכונים בחודש הבא. לפי דיווחים, יש לצפות כי ביבר ישתתף במערכון שיתבדח על התקרית בה תועד מעשן סמים

רשת NBC הודיעה אמש (רביעי) כי ילד הפלא שגדל להיות נער פלא שככל הנראה - רחמנא ליצלן - מעשן סמים, ינחה ואף יופיע בתוכנית "סאטרדיי נייט לייב" שתשודר ב-9 בפברואר בארה"ב. לפני ביבר, עמדו במשימה הכפולה והמאתגרת גם טיילור סוויפט, מיק ג'אגר, ג'סטין טימברלייק, בריטני ספירס וג'ניפר לופז.

הופעתו של ביבר בתוכנית תהיה הפעם הראשונה בה הוא מתמודד מול המצלמות עם הסערה שגרמו התמונות שלו שפורסמו בסוף השבוע, בהן הוא נראה מבלה במסיבה ומעשן סיגריה מגולגלת, ככל הנראה עם סמים קלים. דובריו של ביבר הכחישו כי מדובר בסיגריה עם מריחואנה, אך נראה שלא כולם השתכנעו.

למרות זאת, נראה שביבר לא מתרגש מצקצוקי הלשון של הורי מעריצותיו ואף לא מהמתיחה המרושעת שמטרתה היתה לגרום למעריצות לחתוך את עצמן כתגובה חריפה לכך שהאליל שלהן מעשן סמים לכאורה. מקורבים לזמר סיפרו כי ביבר נתן אור ירוק לכותבי התוכנית להתפרע על חשבונו ככל העולה על רוחם ולא להשאיר שום נושא מחוץ לתחום. במילים אחרות - נראה שביבר כבר מוכן לצחוק על עצמו, ולא חסר לו על מה.

יש לצפות שתסריטאי התוכנית לא יחמיצו את ההזדמנות להסתלבט ולנצל כל הרמה להנחתה מהתקופה האחרונה: תקרית הג'וינט הטרייה, העובדה שהוא לא מועמד לשום פרס גראמי השנה, הפרידות והחזרות התכופות שלו ושל חברתו סלינה גומז וכמובן אקט ההקאה שלו במהלך הופעה חיה על הבמה לפני מספר חודשים - אז טען כי מדובר בתוצאה של שתיית יותר מדי חלב.

מחכים לאירוח של ביבר ב"SNL"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully