וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: הדג נחש חוזרים עם שיר פוליטי חדש

13.1.2013 / 9:01

"קובלנה על מפלגות ישראל", עם טקסט שכתב היוצר המנוח מאיר אריאל והפקה של יוסי פיין, הוא הסינגל הראשון מתוך "זמן להתעורר", אלבום האולפן השביעי של הלהקה

יח"צ - חד פעמי
הדג נחש - קובלנא על מפלגות ישראל.
הדג נחש

לאחר חמישה אלבומי אולפן ואלבום הופעות הופעות אחד, להקת הדג נחש חוזרת עם סינגל חדש מתוך ראשון מתוך האלבום החדש "זמן להתעורר", עליו הם עובדים במרץ בתקופה האחרונה. השיר "קובלנה על מפלגות ישראל" תוכנן לצאת לאור בתחילת החודש הבא, אך יום הבחירות המתקרב והאקטואליה הפוליטית העולה על גדותיה הביאו את חברי ההרכב למסקנה ששיר שמכיל את הטקסט "מפלגות ישראל עלו לי עד כאן" הוא משהו שחייב להתנגן ברדיו כמה שיותר מהר. את השיר הפיק מוזיקלית יוסי פיין ואת הטקסט כתב היוצר המנוח מאיר אריאל.

בתו של אריאל, שירז, הינה חברה ותיקה של שאנן סטריט, סולן הלהקה, והיא זו שהכירה את הטקסט של אביה להרכב. השיר נכתב על ידי אריאל כחודש לפני מותו, והוא מתאר בלשונו הייחודית של המוזיקאי האגדי את מפלגות ישראל על מניעיהן הכמוסים והאמיתיים והשפעתן על כולנו.
השיר שמעולם לא פורסם או הולחן הגיע כאמור לידי הדג נחש במהלך העבודה על האלבום "זמן להתעורר" והלהקה החליטה לשלב אותו באלבום.

"בשירים רבים שכתב מאיר אריאל ז"ל, קיימת מידה של נבואיות לצד דיוק שאין שני לו בתיאור פרטי החיים, וכך גם בשיר הזה", אמרו חברי הלהקה. ""מפלגות ישראל עלו לי עד כאן". האם זה לא בדיוק מה שכל אחד מאיתנו, מי יותר ומי פחות, מרגיש עכשיו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully