וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסטניז צ'יילד חוזרות עם שיר חדש

10.1.2013 / 19:36

להקת הבנות המעולה שמורכבת מביונסה נואלס, קלי רולנד ומישל וויליאמס תוציא אלבום אוסף ב-29 בינואר ובו שיר חדש, לראשונה מזה 8 שנים

להקת הבנות דסטניז צ'יילד שעשתה בתחילת העשור הקודם וגילתה לעולם את ביונסה, שהפכה כידוע לכוכבת על ולאחת המוזיקאיות המצליחות בכל העולם, הודיעה היום (חמישי) כי תוציא סינגל חדש במסגרת אלבום אוסף, לראשונה מזה 8 שנים.

האלבום של ביונסה, קלי רולנד ומישל וויליאמס עתיד להיקרא "Love Songs" וישוחרר כבר ב-29 בינואר, שזה עוד לפני שתספיקו להגיד "ג'יי-זי, מאמי! צריך להחליף חיתול לבלו אייבי". ההכרזה הרשמית על יציאת אלבום יצאה דרך אתר הבית של ביונסה, בו היא חשפה את עטיפת העטיפה וכתבה: "אני כל כך גאה להכריז על החומר המקורי והחדש של דסטניז צ'יילד, בפעם הראשונה מזה 8 שנים!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דסטניז צ'יילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

יציאת האלבום החדש מעוררת מחדש תקוות נושנות אצל מעריצי הלהקה, לפיהן וויליאמס ורולנד יצטרפו אל ביונסה כאשר היא תופיע במחצית משחק הסופרבול בארה"ב בחודש הבא.

אלבום האולפן האחרון של הלהקה, "Destiny Fulfilled" יצא בשנת 2004, ולו קדמו האלבומים "The Writing's on the Wall", "Survivor" ואלבום הבכורה "Destiny’s Child" שיצא בשנת 1998. הלהקה אחראית על שלל סינגלים מצליחים, ביניהם "Bills, Bills, Bills", "Independent Woman" ולהיט הבכורה שלהן "No, No, No".

דפנה לוסטיג חוגגת 15 שנה לדסטניז צ'יילד

צפו בביונסה מבצעת מחרוזת משירי דסטניז צ'יילד בהופעה בפסטיבל גלסטנברי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully