וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בום פם יחגגו עשור בהופעה חגיגית

13.1.2013 / 15:57

הרכב הסרף-רוק הישראלי המעולה יקיים הופעה חד פעמית וחגיגית בה יארח אמנים שונים עימם שיתף פעולה בעבר, ביניהם קרולינה, בני בשן, עוזי רמירז ואייל תלמודי

להקת בום פם, שמורכבת מאורי כנרות (גיטרות ושירה), יובל "טובי" זולוטוב (טובה) ואיתמר "הילד" לוי (תופים), תחגוג עשור של עשייה מוזיקלית בהופעה חגיגית שתתקיים ב-8 בפברואר במועדון הבארבי בתל אביב. במופע יתארחו אמנים שונים עימם שיתף ההרכב פעולה בעבר, ביניהם קרולינה, בני בשן, עוזי רמירז ואייל תלמודי.

מאז שהוקמה בשנת 2003, בום פם העלתהעל נס את הצליל הים התיכוני בשילוב עם סרף-רוק, מוזיקה בלקנית ואופי של ערק. בין היתר, הלהקה שיתפה פעולה עם אנסמבל בת שבע במרכז סוזן דלל וחיממה את הופעותיהם של אמיר קוסטוריצה והג'יפסי קינגז בארץ.

את הפריצה העיקרית שלהם לתודעה עשו כהופעת החימום של מינימל קומפקט, לאחר שברי סחרוף בכבודו ובעצמו שמע, התלהב, והזמין אותם לקחת חלק במופע האיחוד של להקתו בהיכל התרבות. כשנה לאחר מכן, הקליט עימם סחרוף גרסה סוחפת ללהיט "בום פם" של אריס סאן האגדי, גרסה שנשארה רעננה ומצוינת עד היום.

אלבום הבכורה של בום פם שנשא את שמו יצא בשנת 2006 וכלל את הסינגל הממכר "חתול וחתולה" שגם זכה לרמיקס מאת צמד המפיקים "רדיוטריפ". את אלבומם השני, Puerto Rican Nights"", הוציאו כשלוש שנים לאחר מכן. אלבומם האחרון נקרא "Alakazam" ולאחריו עזב את ההרכב הגיטריסט עוזי פיינרמן והמתופף דודו כוכב, ואת מקומו של האחרון תפס לוי. בשנה שעברה הוציאה הלהקה את הסינגל "אין גלים" שגם זכה לקליפ מוצלח מאוד מבית היוצר של קותימן ובחודשים הקרובים הם צפויים לחזור עם אלבום חדש.

  • עוד באותו נושא:
  • בום פם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully