וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשוקה של רונה קינן ונינט: לעשות את "ים של דמעות". צפו

רגע לפני שרונה קינן תארח את נינט בהופעה שלה, הפגשנו את השתיים בסלון של קינן לשיחה על מוזיקה, קריירה ולביצוע אינטימי שיכין אתכם למה שהולך לקרות על הבמה

צלם: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו

לאור הצלחת ארבעת המופעים הראשונים בסדרה, חוזרת המוזיקאית המוכשרת רונה קינן עם הופעה נוספת במסגרת סדרת ההופעות "המראות ונחיתות", כשם אלבומה האחרון, שתתקיים ב-16 בינואר (יום רביעי הקרוב) במועדון הבארבי בתל אביב. הפעם היא תארח את נינט טייב ותמשיך במסורת אירוח יוצרים אלטרנטיביים מסצינת המוזיקה המקומית במטרה ליצור מעין פסטיבל ללילה אחד.

וואלה! תרבות הפגישה בין השתיים בסלון היתה של קינן, והן ביצעו יחד את השיר "גלויה" מאלבום הבכורה של קינן, "לנשום בספירה לאחור". מי יודע, אולי גם יוחלט לבצע את "ים של דמעות", מחשבה מאוד מפתה עבור שתיהן כפי שניתן לראות בתיעוד הנ"ל.

כמי שהתחילה את דרכה בתיאטרון תמונע והייתה סוד שמור של קומץ מעריצים נאמן, התקדמה קינן, באופן שקט ועקבי, למרכז המפה התרבותית של ישראל כאחת הדוברות המקוריות והמרתקות של דורה. אלבומה השלישי, "שירים ליואל", זיכה אותה בפרס אקו"ם לשנת 2010. כעת, כשהיא מגובה בהרכב נגנים משובח (ערן ויץ, עדי רנרט, יהוא ירון ויובל שפריר) וברפרטואר עשיר מאי פעם, עם ארבעה אלבומים מאחוריה, היא חוזרת לשורשיה המוזיקליים ומגבירה את הווליום.

תבואו להופעה של רונה קינן ונינט? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully