וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה מתכננת שלישיית הגמר של "מאסטר שף"?

נועה רוזין

14.1.2013 / 0:01

ג'קי אזולאי, סלמה פיומי ותום פרנץ יתחרו ראש בראש, סיר בסיר ומחברת במחבת, אבל עד אז - הם כבר מפנטזים על היום שאחרי הגמר: שבירת מוסכמות, הקמת מסעדה ותפקיד טלוויזיוני

צילום: מור שאולי, עריכה: רן צימט, ראיון וקריינות: נועה רוזין

רגע אחרי שהוכרזו בתור שלישיית הגמר של "מאסטר שף", פגשנו את ג'קי אזולאי, תום פרנץ וסלמה פיומי לשיחה שאחרי, בין כל הסירים, המחבתות והמצרכים לקראת הגמר הגדול שיתקיים ב-29 בינואר וישודר בקשת.

כל אחד מהשלושה, גם אם אם הבין מלכתחילה את הכשרון שלו, היה מופתע מהמעמד. "היה לי מאוד קשה להבין שאני שוב בתוכנית, שאני צריכה להתמודד, להתאפס ולבשל", אמרה סלמה פיומי, שחזרה לתוכנית רק לאחרונה אחרי שהודחה בשלב מוקדם יותר אך שבה להתמודדות לאחר פרק גלגל ההצלה.

"היו פה מתמודדים שאני לא מאמינה שעקפתי אותם, בחלום הכי ורוד שלי, כשהיינו 14 אנשים, לא האמנתי שאתמודד מולם", סיפרה ג'קי אזולאי, וגם חשפה את תוכניותיה ליום שאחרי הגמר - "חוץ מלהקים מסעדה? טלוויזיה זה חזק, אני לא מתביישת להגיד שאני רוצה להיכנס לתחום".

גם תום פרנץ שותף לתחושות של ג'קי בנוגע להצלחתו בתוכנית: "חלמתי שאגיע לשם, אשתי האמינה בי, זה דבר שאי אפשר לתכנן – זה אתגר גם לשפים גדולים, אמיתיים".


מיוחד: ראיון עם ג'קי מ"מאסטר שף". צפו
בלוג "מאסטר שף" - כל הכתבות

מי הפייבוריט שלכם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully