וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליין הגייז אריסה יארח את הזמר החרדי בן סנוף

14.1.2013 / 19:36

ליין המסיבות המזרחי שמיועד עבור הקהילה הגאה, וכבר שיתף בעבר פעולה עם דודו אהרון, זהבה בן ושרית חדד, יארח את הזמר החרדי בן סנוף

ליין המזרחית הראשון של הקהילה הגאה בישראל, אריסה, ממשיך בחתירה לשיתופי פעולה בין סגנונות וקהלים בארץ. הליין כבר רשם היסטוריה כשהצליח להביא שמות גדולים מאוד מעולם המוזיקה המזרחית, כמו למשל שרית חדד, אתי לוי, דודו אהרון, רינת בר, זהבה בן ועוד, והמסיבות שלו הפכו עם הזמן למוצלחות ומדוברות בקהילה הגאה בכלל ובקרב אוהדי המזרחית בפרט. כעת, אולי כדי לשבור את השיא של עצמו, הודיעו אנשי הליין כי במסיבה הבאה שתתקיים ב-17 בינואר במועדון הקומפורט בתל אביב יתארח לא אחר מאשר הזמר החרדי בן סנוף.

"ברגע שאריסה פנו אלינו, היה לנו ברור שנופיע בכל מקום שמזמין ומכבד אותנו", אמר לוואלה! תרבות משה זיו, מנהל יחסי הציבור והתדמית שעובד עם הזמר. "בן מבחינתו מרגיש שבאמצעות השירה שלו הוא משמש שליח של בורא עולם. הוא מופיע בפני כל סוגי הקהל ולא פוסל אנשים על רקע של דת, גזע או מין". גם מארגני הליין לא נשארו אדישים להגעתו של זמר דתי, בפעם הראשונה, לקחת חלק במסיבה שלהם. "החלטנו לחגוג באריסה את הרגע הכי פורח בחתונה ולארח בפעם הראשונה זמר חרדי במסיבת גייז. המלך של ברכות הכלה ששום כניסה לחופה לא שלמה בלעדיו, כדי שכולנו נגיע במהרה לחופה וקידושים בעזרת השם: בן סנוף!" נכתב באירוע שפתחו לכבוד המאורע בפייסבוק. " פייר, גם חרדי וגם חתיך".

קליפ טיפוסי של אריסה

סנוף החל את דרכו המוזיקלית עוד כילד, כאחד מסולני להקת פרחי צפת, והוציא את אלבומו הראשון, "בוקר של זריחה", בגיל 14 בלבד. לאחר צאת האלבום. התקרב סנוף ליהדות, החל ללמוד בישיבת אורות האר"י בעיר הולדתו צפת ונטש את עולם המוזיקה, אליו חזר בהמשך כשהוציא שני אלבומים נוספים. האחרון שבהם, "המסע", יצא לפני כשלוש שנים.

מה דעתכם על השידוך? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully