וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: קליפ חדש לזבולון דאב סיסטם. צפו

15.1.2013 / 0:22

הרכב הרגאיי הישראלי משחרר סינגל חדש בשם "Going To Zion" הכולל שיתוף פעולה עם אמני הרגאיי קורנל קמפבל וראנקינג ג'ו. צפו בקליפ לסינגל אותו ישיק ההרכב בהופעה מיוחדת

יח"צ - חד פעמי

מאז שהוקמה על ידי אסף ואילן סמילן לפני כשש שנים, מצאה עצמה להקת זבולון דאב סיסטם על במות בכל רחבי הארץ כשהיא זוכה להצלחה רבה בקרב קהל חובבי הרגאיי והמוזיקה האלטרנטיבית. "Freedom Time", אלבום הבכורה של הלהקה, יצא בשנה שעברה, וכעת הם משיקים סינגל חדש בשם "Going To Zion" בו משתתפים אמני הרגאיי קורנל קמפבל וראנקינג ג'ו.

ההרכב מציג בסינגל החדש שיתוף פעולה ייחודי עם היוצרים מג'מייקה שהוליד ארבע גרסאות שונות של אותו הרידים (לחן) לאותו השיר, דבר מקובל מאוד במוזיקת הרגאיי. הגרסה הראשונה, "Weed Out", נכתבה ומבוצעת על ידי קורנל והיא שיר מחאה חריף שיוצא נגד השחיתות שקיימת במערכות הפוליטיות בכל מקום בעולם. הגרסה השניה, "Version", הינה מיקס שונה שמציג את הגרסה של אסף ואילן סמילן, המפיקים וטכנאי הסאונד שמאחורי "זבולון דאב סיסטם", לשיר של קורנל. "Going To Zion" היא הגרסה השלישית, והינה שיר מקורי של ההרכב העוסק במסע לעבר הארץ המובטחת, הלא היא ציון, מוטיב מרכזי בתרבות הרגאיי. הלהקה משלבת אותו עם סיפור העלייה של יהודי אתיופיה לארץ במבצע משה, מבצע בו עלה לארץ סולן הלהקה גילי יאלו. הגרסה הרביעית והאחרונה נקראת "Nah Give Up" והיא מבוצעת על ידי ג'ו הג'מייקני. בדומה לאלבום הבכורה של ההרכב, גם הסינגל הזה יודפס על תקליט ויניל בנוסף לתקליטור.

לרגל השקת הסינגל החדש, יארחו זבולון דאב סיסטם אמני רגאיי מהארץ להופעה מיוחדת שכולה חגיגה של תרבות הרידים הג'מייקנית. בהופעה יושק גם הקליפ לסינגל, שבויים על ידי בנג'מין לידסקי ואיל דורי, ואתם יכולים לצפות בו כעת.

זבולון דאב סיסטם משיקים סינגל וקליפ חדש בהופעה שתתקיים ב-24 בינואר במועדון הסאבליים בתל אביב. אורחים מיוחדים: גומא ראנקס, איי ג'ה סלומון, ראנקינג לוי וסול ג'י. כרטיס מוזל במכירה מוקדמת ניתן לרכוש כאן.

מה חשבתם על הקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully