וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: בשורות טובות לחובבי "הומלנד"

16.1.2013 / 0:48

למרות השמועות, דמיאן לואיס יחזור לעונה הבאה של "הומלנד", צ'רלי שין מת לחזור לפרק האחרון של "שני גברים וחצי", ויוצרת "גירלז" חוטפת ביקורת. חדשות טלוויזיה אמריקאית

בניגוד לשמועות, דמיאן לואיס חוזר לעונה שלישית של "הומלנד"

בעקבות ראיון שנתן לאחרונה השחקן הג'ינג'י הכי שווה על המסך דמיאן לואיס לפיו נרמז כי ייתכן ולא ישוב לעונה נוספת של סדרת המופת "הומלנד" (שזכתה השבוע שוב בשלל פרסי גלובוס הזהב), אישר השבוע המפיק בפועל של הסדרה האוורד גורדון כי סרג'נט ברודי ישוב גם ישוב. "הוא חי אז כמובן שהוא יחזור", אמר גורדון בערב טקס פרסי גלובוס הזהב, "אחד האתגרים הגדולים של העונה הבאה הוא כיצד הוא יחזור. אבל אין ספק שהוא יחזור". קארי מתיסון יכולה לנשום לרווחה.

אחרי הסקנדל: צ'רלי שין רוצה לחזור לפרק הסיום של "שני גברים וחצי"

סקנדל צ'רלי שין ו"שני גברים וחצי" העסיק את אתרי הבידור ברחבי העולם במשך כשנה שלמה, אולם כעת נראה שיש מי ששם את הכל מאחוריו, ורוצה לעשות שולם. שין הגיע השבוע לתוכניתו של דיוויד לטרמן בערוץ CBS (בו משודרת הסדרה ממנה פוטר) שם סיפר למנחה הלייט נייט כי הוא מעוניין לשוב לסט של "שני גברים וחצי" בפרק הסיום של הסדרה כאשר ישודר. לטרמן מצדו הזכיר לשין שדמותו מתה מוות מזעזע בתוכנית (הוא נדחף לפסי רכבת) אולם שין רק אמר: "אני אכן מת, אבל כך גם הסדרה". שין גם עקץ קלות את הרשת המארחת: "נחמד לחזור לחיק משפחת CBS אפילו אם זה כילד אומנה", התבדח שין. "הם נחמדים עד שהם מפטרים אותך".

ונראה שלא רק שין: מנהלי הרשת אמרו השבוע במהלך כנס איגוד המבקרים השנתי, כי הם מעוניינים שגם הנער הסורר אנגוס טי ג'ונס, שמגלם את ג'ייק ושיצא לאחרונה נגד התוכנית, ישוב לעונתה ה-11. "הוא התנצל בפומבי ואנחנו המשכנו הלאה", טענו ברשת.

רשת "דיסקברי" נכנסת לעסקי הברחות הסמים

רשת דיסקברי השיקה השבוע סדרה חדשה בשם “Extreme Smuggling” – סדרה שנכנסת לעולמם של המבריחים, בין אם מדובר בסמים, בעלי חיים או נשק. במהלך הפרק בן השעה, ייחשפו שיטותיהם המתוחכמות של המבריחים, לעתים גם מנקודת מבטם, ויתגלו כל הדרכים העקלקלות שלהם לעשות רווחים. בפרק הבכורה למשל, נכנסו המצלמות ללב רשת מבריחי סמים בלימה, פרו. צוות הצילום הובל בעיניים קשורות ללב מפעל סמים מקומי ושוחח עם הנפשות הפועלות.

מייק טייסון יגלם רוצח מורשע ב"חוק וסדר: מדור מיוחד"

ליהוק מתבקש? המתאגרף הידוע וכוכב הריאליטי מייק טייסון לוהק לעונה החדשה של "חוק וסדר: מדור מיוחד". באחד בפרקים בעונה יגלם טייסון את רג'י רודס – רוצח מורשע שנמצא באגף הנידונים למוות ושמעשיו הקשים הם ככל הנראה תוצאה של ילדות איומה. המקרה שלו מושך את תשומת ליבם של הבלשית אוליביה בנסון (מרישקה האריגטיי) ושל עורך הדין ביירד אליס (אנדרה בראוור בתפקיד אורח) שנתקלים בו במהלך חקירה אחרת. בפרק צפוי להשתתף גם השחקן אד אסנר. מדובר בפעם הראשונה שטייסון יגלם דמות שאיננה עצמו בסדרה טלוויזיונית.

האוורד סטרן יוצא נגד יוצרת "גירלז" לינה דנהאם

שדרן הרדיו הפרובוקטיבי האוורד סטרן מצא השבוע מטרה חדשה בלינה דנהאם, יוצרת הסדרה המצליחה "גירלז" (זכתה השבוע בפרס הקומדיה בטקס פרסי גלובוס הזהב). בתוכניתו הפופולרית כינה סטרן את דנהאם "הילדה הקטנה והשמנה". שופט “America’s Got Talent” דיבר על סלידתו מתוכניתה של דנהאם ברשת HBO ואמר כי "זו ילדה קטנה ושמנה שקצת נראית כמו ג'ונה היל והיא כל הזמן מתפשטת וזה קצת מרגיש כמו אונס. אני לא רוצה לראות את זה". דנהאם מצדה נשארה אדישה לנושא ואמרה: "גיליתי שהאוורד סטרן לא אוהב את גירלז, אבל אני מעריצה שלו ואני מאמינה שהוא הרוויח את הזכות לחופש הביטוי והוא צריך ללכת על זה. כל כך קשה לבנות קטנות ושמנות לעשות משהו בימים אלה".

"דקסטר" חוזרת מוקדם מהצפוי

רשת שואוטיים חשפה השבוע את תאריכי החזרה של הסדרות האהובות "הומלנד" ו"דקסטר". במהלך סיור החורף השנתי של איגוד המבקרים, חשפו מנהלי הרשת כי הסדרה על הרוצח הסדרתי הכי פופולרי על המסך תחזור כבר ב-29 ביוני לעונה שמינית וככל הנראה אחרונה. לעונתה השלישית של "הומלנד" המצוינת לעומת זאת נצטרך לחכות קצת יותר – ברודי, קארי וסול יחזרו למסך שלנו ב-29 בספטמבר.

ריאן לוכטה מקבל תוכנית ריאליטי משלו בערוץ E

זה היה רק עניין של זמן עד שהשחיין האולימפי ריאן לוכטה יקבל זמן מסך גדול יותר: השבוע נודע כי לוכטה הצעיר יקבל סדרת ריאליטי משלו בערוץ הבידור E תחת השם “What Would Rayn Lochte do?”. הסדרה בת השישה פרקים תעקוב כמובן אחר חייו האישיים של לוכטה כאשר הוא מנסה לאזן בין הופעותיו בתקשורת לבין אימוניו לקראת האולימפיאדה ב-2016. לוכטה כבר הספיק להופיע בתפקידי אורח קטנים בסדרות "רוק 30" ו-"90210".

תוכנית ריאליטי של רשת אוקסיג'ן מואשמת בגזענות

הריאליטי “All My Babies Mama’s” על ראפר שאוטי-לו, אב ל-12 ילדים מעשר נשים שונות, הצליח להרגיז את ארגון “color of change” האמריקאי הפועל למען זכויות אדם בארה"ב, עוד בטרם עלה לשידור. רשת "אוקסיג'ן" נמצאת כעת בשלבי פיתוח של פרק ספיישל של הסדרה, אולם בארגון טוענים כי היא מדגימה ומנציחה סטריאוטיפים שליליים, לא נכונים ופוגעניים על משפחות אפרו-אמריקניות, וקראו שלא להעלותה כלל לשידור. הארגון אף הפיץ עצומה בנושא.

קטע השבוע: בנות, הצילו!

ועוד קצת בענייני "גירלז" - חשבתם שמדובר בדרמה עם אפיל קומי? אז לא, עכשיו זה סרט אימה, ואחד לא רע בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully