וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוניקה סקס ואיפה הילד יוצאות לסיבוב משותף

שתי הלהקות הוותיקות שלקחו חלק נכבד במיתוס דור הרוקסן במוזיקה הישראלית חוברות לסיבוב הופעות קצר. חמי רודנר: "יהלי הוא הכותב אליו אני חש את הקרבה הנפשית הרבה ביותר"

סטטוסים משנות התשעים: מוניקה סקס ואיפה הילד, שתיים מהלהקות המצליחות והוותיקות בסצינת הרוק הישראלי שפרחה בשנות התשעים במועדון רוקסן המיתולוגי, הודיעו כי יצאו לסיבוב הופעות משותף.

הופעת הבכורה של שני ההרכבים על במה אחת תתקיים ב-23 בפברואר במועדון הבארבי בתל אביב ואלישע בנאי עם להקתו 40 השודדים יהיה אמון על המופע הפותח. המופע הכפול צפוי לכלול להיטים רבים של שתי הלהקות, ביניהם "מכה אפורה", "מה שעובר עלי", "פצעים ונשיקות", "אחד אלוהים", "גשם חזק", "נפלת חזק", "שנים חסומות", "מישהו שומע אותי", "כל החברה", "השדים הירוקים", "מספיק בנאדם" ועוד.

שתי הלהקות נפגשו לאחרונה על במה אחת לפני כחצי שנה, כאשר יהלי סובול, פיטר רוט, שחר אבן צור וספי אפרתי, חברי מוניקה סקס, התארחו בהופעה חגיגית של איפה הילד שציינה שני עשורים לאלבום "זמן סוכר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הילד ומוניקה סקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שיתוף הפעולה עם איפה הילד התחיל הרבה לפני האלבום הראשון שלנו", אמר סובול. "חמי רודנר בא לראות אותנו מופיעים ומתוך פרגון נטול אינטרסים לקח אותנו להיות להקת החימום של להקתו. דרך החיבור הזה הגענו לראשונה לבמות גדולות כמו פסטיבל ערד. מבחינתנו מדובר בלהקה אחות. יש כאן קרבה אמיתית, ארוכת שנים וההופעה הכפולה הזו היא מפגש של שתי אחיות שיוצאות להשתולל יחד בלילה בעיר. הילד עם הבייביסיטר, יהיה סקסי".

"יש בי אהבה והערכה למוניקה סקס", חמי רודנר. "יהלי הוא הכותב אליו אני חש את הקרבה הנפשית הרבה ביותר בארץ ואני אוהב מאד את האלגנטיות של הלהקה. חוצמ זה, מה שהכי חשוב - הם חברים טובים!".

מועדי ההופעות:
23.2 – בארבי, תל אביב (מופע פותח: אלישע בנאי)
7.3 – קיבוץ נען
12.3 – ברקה, באר שבע
13.3 – זאפה, ירושלים
29.3 – זאפה, תל אביב
6.4 – ברלה, להבות חביבה

מחכים להופעות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully