וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": הדיווה פרצה מתוך מאיה בגדול

חגית גינזבורג

18.1.2013 / 15:05

מאיה לא מפסיקה לעשות סצינות, זולטא מאמץ חמור לבן וחמד ורק שאלה אחת נשארת פתוחה – מה לעזאזל קובי פרץ עושה כאן? "חי בלה לה לנד 2" - הבלוג

יח"צ - חד פעמי

1. בלי סצנות (1): הרבה, הרבה סצנות השבוע בווילה לנד. הרבה יותר מדי. בשלב הזה באמת שכבר אין לנו כוחות לשמוע כמה מאיה מרגישה ש"פגעו לה בבית" רק בגלל ששרית לקחה את האיווליואיישן של הסול. אנחנו מבינים שהגברת הגיעה לווילה עם ידיעה ברורה שהיא הראויה ביותר לנצח את התחרות הזו, וכפי שהיה צפוי היא גם זכתה באיווליואיישן הראשון של העונה, אבל כמו שקורה בכל תוכנית ריאליטי, מאיה הייתה צריכה לקחת בחשבון שבאיזשהו שלב המועמדים האחרים יתפסו סוג של ביטחון – גם אם המבטא שלהם באנגלית נשמע אמין כמו של בכירי מנהיגי החמאס - ויתחילו לגרוף ניצחונות. מה שהיה צפוי אפילו עוד יותר הוא שהיא תגיב לזכייה של שרית, הנמסיס הצעירה והיפה שלה, כמו ילדה שהפסידה את הברבי האהובה עליה. צודקת כפרה, זה סיפור כזה מכור.

2. בלי סצנות (2): עוד דרמה מיותרת נרשמה השבוע לרגל הגעתו של קובי פרץ, שהתגנב לווילה כששאר הדיירים לא היו שם וניסה לבצע השתלטות חד צדדית על החדר של הבנות. גם במקרה הזה מאיה שינסה את גינוני הדיווה שלה וסירבה להיכנע למושל הטוטליטרי שהגיע מישראל, עד שלבסוף היא קיבלה את מה שרצתה – קובי התקפל, החליף חדרים עם סאז (שכמובן, במסגרת הגילט טריפ הבלתי נדלה שלו, טרח להזכיר את הוויתור הענק הזה מצדו לפחות שלוש פעמים) ומאיה שבה להיות מרוצה. לחצי שעה לפחות.

3. אפרופו קובי, מישהו מוכן להסביר לנו בבקשה מה בדיוק הוא הגיע לעשות כאן, חוץ מלהסתובב עם מצלמת וידיאו כל הזמן (הקאסט של "מחוברים" כבר לוהק, חבוב) ולעצבן את מאיה? הוא הגיע לשיר? הוא הגיע לשמש כמנטור? הוא הגיע לצלם סרט דוקו? הוא הגיע לדרבן את כולם לצבוע לבלונד פלטינה? לא ברור. העיקר שהביא שניצלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה אתה עושה פה בעצם? קובי פרץ, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. למרות ששרית זכתה השבוע באיווליואיישן של הסול, קצת קשה למחול על הפאדיחות שעשתה אצל הקוסם, שברגע של חוסר שפיות הסכים להפקיר את חייו בידיה. שוב האנגלית העילגת והמביכה הזו, שוב הפאניקה הילדותית מכל סיטואציה מלחיצה מעט ושוב חוסר יכולת משווע להוכיח את עצמה. מה אפשר לומר, כפרה? מזל שאת יפה.

5. תקרית אלי וקפטן החמור היא ללא ספק ההיי לייט של העונה הזו. באמת שלא ידענו אם לצחוק או לבכות כשאלי החליט שהצדקה שלו תהיה לסייע לחמורים נזקקים – מחווה יפה, יש לומר – וגם כשבישר על אימוצו של קפטן, החמור הלבן והחמוד. אין ספק שקפטן רק תרם למפלס הדרמות והמתח בבית – הוא גם גרם לכך שהשכן סטיבן באואר יקפוץ לביקור, גם העלה מן האוב את ההיא שמשוחחת עם סוסים (ודיברה איתו בסקייפ!) ולבסוף גם הגיעה המשטרה. אם קפטן יודע לשיר, יש לנו מנצח לעונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ציטוטי השבוע:

"הילד שלי בינתיים התגייס לצבא" (קובי מתייבש בזמן שסאז מציג את עצמו בשמו המלא)

"אני ראיתי את המסור 1, 2, 3" (הרפרטואר הקולנועי של שרית מוכיח את עצמו)

"מסבחה זה לא חומוס?" (מאיה בקיאה במנהגי בני דודינו)

"עם כל הכבוד, בציצי שלי הוא לא נוגע" (ליאת נרגשת לקראת הפגישה עם ד"ר פלסטיק)

"זה קשה לגדל חמור, לא כמו כלב או חתול" (שרית מאבחנת)

"חי ב-LA LA לנד 2" - כל החדשות והפרשנויות

מה דעתכם על קובי פרץ ב"לה לה לנד"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully