וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: רשת תחזיר למסך את המעגל של דן שילון

17.1.2013 / 20:55

תוכניתו הוותיקה של שילון עשויה לשוב בקרוב אל המסך, לאחר שמפגשי גישוש ראשוניים התקיימו בין המגיש הוותיק לבין הזכיינית

רשת חוזרת אל המקורות? תוכניתו הוותיקה של דן שילון, "בשידור חי" – הידועה גם בשמה הלא רשמי "המעגל" – עשויה לשוב בקרוב באופן קבוע אל המסך. גורמים פנימיים מספרים כי לאחרונה הגיע שילון, 72, למפגשי גישוש במשרדי הזכיינית, במטרה לדון באפשרות חזרתה למסך של תוכנית האירוח הוותיקה שלו.

"בשידור חי" עלתה לראשונה לאוויר ב-1991 במסגרת שידורי הניסיון של ערוץ 2. עם הקמתו הרשמית של הערוץ המסחרי הפך המעגל לתוכנית הדגל של הזכיינית רשת, ששילון היה באותה עת המנכ"ל שלה. שילון המשיך להגיש את התוכנית גם לאחר פרישתו מניהול הזכיינית ב-1998, עד שנת 2000.

לאורך השנים נצרבו רגעים רבים מתוכניתו של שילון בתודעה הציבורית – מדמותו של של האוצר דאז בייגה שוחט כשהוא חובש תרבוש לצידו של צביקה הדר, דרך השערורייה שניצתה כששילון כינה את גילה אלמגור "הקרנף של המדינה", ועד ביצוע משותף של שמעון פרס ובנימין נתניהו לשיר. במהלך שנות שידורה נחשבה התוכנית לאחד מהסמלים המרכזיים של השידור המסחרי.

בנוסף לכל אלה הוציא שילון ספר המסקר את הרגעים הגדולים של התוכנית מנקודת מבטו, וכן החל בשנים האחרונות להריץ גרסה בימתית של המעגל. מאז שנת 2010 חזר לרשת, כמגיש את תוכנית הבוקר של הזכיינית.

ברשת סירבו להגיב. מדן שילון נמסר: "אין תגובה".

מה דעתכם על הקאמבק? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully