וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ג'רי סיינפלד בדרך לאלבום היפ הופ?

18.1.2013 / 21:26

בקליפ חדש ששיחרר סיינפלד ליוטיוב, הוא מצהיר על שיתוף פעולה עם הראפר וואליי, חבר המייבאך מיוזיק גרופ, בפרויקט כלשהו

מאז סיום סדרת הטלוויזיה האיקונית שלו, הקומיקאי ג'רי סיינפלד הספיק לככב בסרט תיעודי, ליצור סרט אנימציה לילדים ואף לככב בסדרת אינטרנט בה הוא נוסע עם קומיקאים במכוניות ושותה איתם קפה. עם זאת, איש לא צפה את הפיתול החדש בקריירה שלו: כעת הוכרז כי סיינפלד, 58, ישתף פעולה עם וואליי, חבר קולקטיב ההיפ-הופ מייבאך מיוזיק גרופ, בפרויקט חדש בו משתתף גם די.ג'יי אומגה. טרם הוכרז מה טיבו של הפרויקט, אך ברשת כבר החלו הספקולציות כי מדובר באלבום היפ-הופ משותף, האלבום על כלום.

בסרטון ששחררו השניים לרשת, והוליד את ההשערות השונות, מספר סיינפלד כי "התקשרו אלי הביתה, ואמרו לי שאני מוכרח לבוא. אם אני הולך לעשות את זה, אלה האנשים שאני הולך לעשות את זה איתם. עכשיו עשיתי את זה, וזהו זה".

בעבר שיחרר וואליי שני מיקסטייפים בהשראת תוכנית הטלוויזיה "סיינפלד": "The Mixtape About Nothing" ו"More About Nothing". בקליפ מספר סיינפלד כי פגש את וואליי לראשונה לאחר מופע הסטנד-אפ שלו בו צפה הראפר, וכבר אז החלו לדון בפרויקט משותף. "הוא התקשר אלי, בא למופע שלי ובילינו קצת ביחד. הוא רצה שנעשה משהו ביחד, לא הבנתי מה אבל הוא הבין ודי חיבבתי אותו. הוא מצא חן בעיני. הקשבתי למוזיקה ואהבתי אותה. אז אמרתי בסדר, אני אעשה את זה, למרות שלא ידעתי בכלל מה אני הולך לעשות. ואז אמרתי לאשתי שאני הולך לעשות משהו עם בחור בשם וואליי, והיא אמרה שהוא אמן ההיפ הופ האהוב עליה ויש לה את כל הדברים שהוא עשה. איכשהו היא הצליחה להחמיץ כל דבר שהוא עשה שקשור אליי, אבל יש לה את כל הדברים האחרים, כל קטע שהוא הקליט. אמרתי לה – חפשי את השמות שלנו זה לצד זה ותראי מה יוצא".

הצמד עוד לא הכריז, כאמור, על טיבו המדויק של הפרויקט המשותף, איך ספק שמדובר בצעד נועז ומעניין מצידו של סיינפלד.

מה דעתכם על הצעד הקרייריסטי החדש של ג'רי? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully