וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסקנדל: סרט על חייו של לאנס ארמסטרונג בדרך

19.1.2013 / 12:16

רגע אחרי הראיון המתוקשר אצל אופרה ווינפרי, חברת ההפקות של ג'יי ג'יי אברהס ("אבודים") הודיעה כי תסריט את סיפור חייו של רוכב האופניים שהשתמש בסמים ותאריו נשללו

הוליווד לא מבזבזת זמן. זמן קצר במיוחד לאחר הראיון המתוקשר בו הודה לאנס ארמסטרונג, רוכב האופניים האגדי, כי השתמש בסמים אסורים בימים בהם זכה בשבעה טורנירי טור דה פראנס רצופים (שהתארים שהם זכה במסגרתם נשללו ממנו לאחר מכן), נודע כי סרט אוטוביוגרפי על חייו כבר נמצא בתהליכי פיתוח. את הסרט תפיק חברת Bad Robot, הלא היא חברת ההפקות של הבמאי, התסריטאי והמפיק ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים").

אתר Deadline מדווח כי חברת ההפקה רכשה את זכויות ההסרטה של "Cycle of Lies: The Fall of Lance Armstrong", ספר שעדיין לא פורסם אך נכתב בימים אלה על ידי ג'ולייט מקור מהניו-יורק טיימס. מקור ליוותה את ארמסטרונג מקרוב ככתבת בימי תהילתו, משנות ה-90 ועד לאמצע שנות ה-2000, ותספק את נקודת המבט החריגה והייחודית שלה על נפילתו של הספורטאי.

ארמסטרונג, שהראיון שלו השבוע אצל אופרה ווינפרי עלה לכותרות, לאחר שסיפק הודאה ראשונה מפי האיש עצמו על השימוש בסמים אסורים, כבר היה צפוי לזכות לסרט אוטוביוגרפי על חייו באמצע שנות ה-2000. אז, היה אמור הסרט לשים דגש על מאבקו ההירואי במחלת הסרטן ועל האופן שבו הצליח לשמר בניגוד לכל הסיכויים את מעמדו כאחד מגדולי הספוראים של דורו. שחקנים רבים, ממאט דיימון ועד ג'ייק ג'ילנהול, היו אמורים לגלם אז את ארמסטרונג, אך משהתפוצצה פרשיית הסמים ירד הפרויקט מן הפרק. כעת, לאחר שחשיפתו האחרונה בתקשורת מעלה שוב את השאלה בדבר המורשת ההיסטורית שהותיר אחריו, מעניין יהיה לגלות איך תוצג דמותו בסרט החדש - ומעניין אם אותם שחקנים ישובו ויתמודדו על התפקיד גם עכשיו, משהפך לאנטי-גיבור.

מחכים לסרט על חייו של ארמסטרונג? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully