וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון הווארד יביים עיבוד אמריקאי לסרט של קרן מרגלית

19.1.2013 / 21:28

"כל מה שיש לי", דרמת טלוויזיה של מרגלית ששודרה בטלעד ב-2002, תהפוך לסרט בבימויו של הווארד ("נפלאות התבונה", "צופן דה-וינצ'י") ובהפקתו של ג'יי ג'יי אברהמס

הקולנוע הישראלי הופך בהדרגה לאחד מענפי הייצוא הבולטים בישראל: רון הווארד, הבמאי זוכה האוסקר של "נפלאות התבונה" שביים גם את "צופן דה וינצ'י", "ספלאש" ו"אפולו 13", וזכור כמובן מתפקידו המיתולוגי כריצ'י בסדרת הטלוויזיה "ימים מאושרים", יחל בקרוב בעבודה על עיבוד אמריקאי ל"כל מה שיש לי", סרט טלוויזיה ישראלי של קרן מרגלית.

ב-Vulture דווח כי הגרסה של הווארד תעסוק, בדומה לסרטה של מרגלית, בזוג הנקלע לתאונת דרכים טראגית. הגבר מת בתאונה, בעוד האישה ממשיכה בחייה ונישאת מחדש. לאחר מכן, עם מותה שלה בגיל 50, היא מעומתת עם הבחירה להמשיך את קיומה בעולם הבא עם בן זוגה הראשון או השני. הווארד יביים את הסרט, ככל הנראה, לאחר שישלים את העבודה על סרט מירוצים המצוי בשלבי עריכה בימים אלה, וכן סרט תיעודי אודות הראפר ג'יי זי שהוא מתעתד לביים. הסרט יופק על ידי Bad Robot, חברת ההפקה של ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים"), עבור אולפני פאראמונט.

"כל מה שיש לי" שודר לראשונה בשנת 2002 בזכיינית טלעד בערוץ 2, במסגרת פרויקט "מראות אשה". כמו כן, זכה בפרס התסריט הטוב ביותר בפסטיבל פיפא-ביאריץ בצרפת. מאז הספיקה מרגלית להיות חברה בצוות התסריטאים בעונה השנייה של "בטיפול" – שגם היא זכתה לעיבוד אמריקאי, "In Treatment" של רשת HBO – וכן ליצור עבור קשת סדרת הטלוויזיה המצליחה "פלפלים צהובים".

איזה עוד סרטים מקומיים צריך לקחת להוליווד? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully