וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות "דה וויס": ניקי גולדשטיין תוקף את שרית חדד

20.1.2013 / 13:32

גולדשטיין מאשים את חדד באינטרס אישי בהדחתה של סיון בהנם אמש מהתוכנית "דה וויס", ואף רומז כי יש קשר בין ההדחה לבין הקשרים המקצועיים של חדד עם מאיה בוסקילה

לא קל להיות מנטור בתוכנית "דה וויס", והעובדה שלא אחת אתה מוצא את עצמך חורץ את גורלם של קולגות למקצוע מושכת אש מטבעה. כעת, המנטורית שרית חדד מותקפת על ידי ניקי גולדשטיין ("בובה של מדינה") בעמוד הפייסבוק שלו, לאחר שאתמול בערב הדיחה את המתמודדת סיון בהנם, חברה טובה של גולדשטיין.

"שרית חדד יקירתי", כתב גולדשטיין בסטטוס שפירסם היום (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו, "לתוכנית שאת משמשת 'מנטורית' קוראים the voice או בתרגום לעברית 'הקול'. זה שבחרת להדיח זמרת גדולה כמו סיון זאת טעות גדולה מאוד, אבל כנראה שאנחנו באמת מדינה פרובנציאלית שלא יודעת לקבל קולות כאלה גדולים וענקיים כמו של סיון!"

"אל תשכחו שגברת חדד גם מנהלת את הקריירה של זמרת גדולה אחרת, מאיה בוסקילה", ממשיך גולדשטיין, "ואני בטוח שלא מפריעות לה המניירות וכל המסכות של מאיה. כנראה שבכל זאת מעורב פה אינטרס אישי". גולדשטיין מתייחס לכך שבוסקילה, שהושוותה כבר בעבר לבהנם, אכן נמצאת תחת ניהולם המשותף של חדד ואמרגנה אבי גואטה.

ניקי גולדשטיין. אביב חופי
לא מהסס לתקוף. ניקי גולדשטיין/אביב חופי

בהנם הודחה אתמול על ידי חדד לאחר שביצעה בשלב הדו קרב את השיר "ילד אסור, ילד מותר" של ריקי גל ביחד עם מישה סוחונין. בעבר היתה בהנם זמרת קבועה במשפחת תאקט, קולקטיב ההיפ הופ של סאבלימינל.

ממורן פז המייצגת את שרית חדד נמסר "אין תגובה".

"דה וויס": לינה מחול לא שכחה מאיפה היא באה
מה דעתכם על ההדחה של סיון? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully