וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל אירועי התרבות החשובים לכבוד הבחירות – מדריך

20.1.2013 / 14:25

אם לא בא לכם להידבק אל המסך בשבוע הבוחר, יש אלטרנטיבה: קבלו את המדריך המלא לאירועי התרבות שנוצרו במיוחד לכבוד הבחירות – ממסיבות, דרך מופעי אינדי ועד ערב ספוקן וורד

שאון חורף

מתי ואיפה: בכל יום ב' החל מזה הקרוב (21.1). לאחר מכן יתקיימו האירועים בתאריכים 28 בינואר וה-4-11 בפברואר.

מה יהיה שם: שאון חורף היא סדרת אירועי תרבות חורפיים ברחובות מרכז העיר ירושלים ביוזמת רשות צעירים של עיריית ירושלים. מדובר בהופעות מוזיקה, מחול ותיאטרון רחוב, מיצגי וידאו מוקרנים על בניינים, סדנאות שף בחנויות ובמטבחים, מיצגי חלונות ראווה, מסיבות בחללים מיוחדים, ג'אם סשן בחנויות, כיתות אמן בפאבים ובמסעדות, לימוד מהמקורות המשלב סיורים במתחם של הישיבה החילונית, תערוכות, מרתונים של הרצאות ועוד עשרות אירועים שמשנים פורמטים קיימים של תרבות ומגלים לנו את המקומות הנסתרים של מרכז העיר ירושלים. בתכניה מלאה ניתן לצפות כאן. ביום שני הקרוב יחכו לכם בין היתר אפרת גוש, 3421, די.ג'יי מש, וסטודנטים של מוסררה והאקדמיה למוזיקה ולמחול.

מתאים למי שהולך לשים בקלפי פתק של: משלי עד בנט, דרך מרצ ועם שלם. אירוע למדינת כל אזרחיה.

ככה זה נראה בפעם הקודמת:

ליל הבוחר 2013

מתי ואיפה: ליל הבוחר ייצא לדרך ביום שני, ה-21 לחודש, החל מהשעה 20:00 ב"אזור", רחוב הרכב 13, תל אביב. עלות כניסה – עשרה שקלים בלבד.

מה יהיה שם: לילה של הופעות מוזיקליות פוליטיות, שמטרתו, לצד החשיפה לאמנים וללהקות, למחות על המצב, השלטון המסואב והמנוון והמערכת כולה שמידרדרת לעבר התהום. הזדמנות מצוינת לחוש עצמך אקטיביסט (אחרי הכל, אינדי שמינדי) להשתכר ללא בושה (שבתון) ולממש זכות דמוקטית (להצביע ולמצוא מישהו לישון איתו). בין המופיעים: תומר בן אפרים המצוין, להקת רמלה, שירה ז' כרמל והטכניקאליטיז, רותם מלנקי ויובל בן עמי, שאלבומו האחרון ניתן להורדה חינמית ברשת ונקרא בשם החינני "שק לי איווט".

מתאים למי שהולך לשים בקלפי פתק של: ממרצ עד בל"ד - וגם עד כאלה שלא מוכנים לגלות למה הם מצביעים.

ככה זה הולך להיראות:

נוכלי הג'ימבורי

מתי ואיפה: שלישי בערב, 22 בינואר, יום הבחירות עצמו, במועדון האוזןבר בתל אביב. כניסה: 30 שקלים.

מה יהיה שם: אם להשתמש במילים של מארגני הערב: "נוכלי הג'ימבורי יכנסו את מטה הבחירות וימסרו הודעות לעיתונות, בנושאים שלא יסבלו דיחוי. מדגמי הבחירות יוקרנו במקביל על מסכי ענק בחסות אנשי האוזןבר, שמייבאים אותם במיוחד מהסט של דפש מוד באיטליה". ישתתפו: לירון תאני, רם אוריון, חמי ורימוך, איתי זבולון, אור אדרי וכמובן הנוכלים עצמם: ספי אפרתי, גיא שמי, איתן רדושינסקי, חגי שלזינגר, לאון פלדמן, פרסון וניר וקסמן.

מתאים למי שהולך לשים בקלפי פתק של: בתכלס, האירוע מתאים למי שהולך לתת את זכות ההצבעה שלו לאדם אחר, כמו למשל פעילי שמאל שנותנים אותה לפלסטינים או לחגי עמיר שייתן את שלו לאחיו, יגאל עמיר. שניהם יכולים לקבל ניעור הגון ומוצדק מהנוכלים.

הנוכלים מאחרים את אודי שרבני בהופעה טיפוסית:

מסיבת בחירות במועדון הבלוק

מתי ואיפה: יום שני הקרוב, 21 לחודש. מיטב תקליטני אזור חיוג 03 ויחידת העלית של מפיקי ארצנו חוברים יחדיו לערב שכולו דמוקרטיית כוהל וביטים. הכניסה חופשית עד השעה חצות.

מה יהיה שם: ערב לפני הבחירות מתאגדים את מיטב הדי.ג'ייז והמפיקים בעיר למסיבה מיוחדת שתתפרש על שלושת חללי המועדון: ברחבה המרכזית יככבו קואליציית ההאוס והטכנו המקומית, בסקוואט אופוזיציית הביטים וההיפ הופ, ובלאונג' חגיגת ניינטיז שעתידה לעבור את אחוז החסימה. בין המרימים: עפרי גופר, יוגו, רד אקסס, מש, הקטיק, ירין לידור, דוני קיסלוק ואורי שוחט.

מתאים למי שהולך לשים בקלפי פתק של: אף אחד. אלה אנשים שלא יקומו בזמן לבחירות או יגיעו לקלפי הלא נכון. זה בגלל שלא צלצל השעון המעורר. וגם בגלל הכיבוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד עסוק די.ג'יי מש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היום שלפני" - מתגייסים לאסוף כסף למימון הגנת איש הציבור הבא שיסרח

מתי ואיפה: יום שני הקרוב, 21.1, בארבי תל אביב החל מהשעה 20:30. כניסה בעלות של 10 אגורות בלבד.

הבחירות מעבר לדלת אך רובנו עדיין מתלבטים למי לתת את קולנו, בעיקר בגלל אובדן האמון בפוליטיקאים. במקום להתלונן לבד בסלון, בואו להתלונן ביחד עם מוזיקאים שגם להם נמאס מהקשר בין תפקיד בממשלה לבין תיק במשטרה. "כל ההכנסות מהערב הינן קודש למימון ההגנה ועורך דין הצמרת של הפוליטיקאי-איש-ציבור הבא שיסרח", מסרו המארגנים. "הערב הוא ציני, כמעט כמו הציניות של נציגי הציבור שאמורים לייצגנו אך בפועל שותים את דמינו".

מה יהיה שם: אסף אמדורסקי, שלומי שבן, אפרת גוש, ירמי קפלן, אריק ברמן, דודי לוי, דורי בן זאב, בני בשן, נערות ריינס, אליוט ועוד רבים וטובים. הוגה ומנהל אמנותי: משה לוי. תקנון הוועד המארגן: 1. לאחר הערב תוקם ועדה מקרב האמנים המשתתפים אשר תדון בכל בקשה ובקשה למתן תרומה. 2. במידה ותוך שנה לא תתקבל כל בקשה, או לא תאושר כזאת, הכסף ימצא את דרכו למטרה "קצת פחות חשובה" עליו תחליט הוועדה.

מתאים למי שהולך לשים בקליפ פתק של: ארץ חדשה.

שלומי שבן בהופעה בקיסריה. נמרוד סונדרס
מטרות נעלות. שלומי שבן/נמרוד סונדרס

ערב הופעות אינדי

מתי ואיפה: יום שלישי, 22 בינואר, יום הבחירות עצמו. מהשעה 21:00 במועדון הצימר בתל אביב. כניסה בעלות של עשרה שקלים בלבד.

מה יהיה שם: השקרנים (הלהקה, לא הפוליטיקאים), Hot Summer ולהקת רובוקופ. רופוס שמופוס ייעדר.

מתאים למי שהולך לשים בקלפי פתק של: מתאים למי שגר בברלין ולכן לא יכול להצביע.

"חתולים" של השקרנים

ערב ספוקן וורד של פואטרי סלאם

מתי ואיפה: שני הקרוב, 21 בינואר, באברם בר בירושלים. מחיר כניסה: 30 -20 שקלים.

מה יהיה שם: הרבה חידודי לשון וחריזה, שלל פנינים שלא תמצאו כמוהן בשום מצע מפלגתי, קרבות מילוליים עזים יותר משל ביבי-בנט, ירידות הדדיות חמות יותר ממשולש הדמים של ציפי-שלי-לפיד ובעיקר הכרה שעד שייבחר פה ראש ממשלה, יותר חשוב שנדע מי ייבחר להיות מלך מיקרופון הזהב. משוררים, ראפרים ואנשים עם סינדרום ירושלים יעלו בזה אחר זה ויבצעו קטעי שירת רחוב מקורית. בין המופיעים: מתי ב., שירי לדלסקי, יותם מנור, דניאל שירה, אלון מטריקין גולד, רזיה מזרחי, ג'ונה ברוד, אריק אבר ויפתח "היפעור" לייבוביץ'.

מתאים למי שהולך לשים בקלפי פתק של: אנשים ולא מפלגות, ובמיוחד כאלה שלא מסוגלים לסתום את הפה: מיכאל בן ארי, זועבי, שלי.

ככה זה הולך להיראות:

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully