וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: ג'סיקה סימפסון תשתתף בקומדיה על חייה

22.1.2013 / 15:06

ג'סיקה סימפסון שוב מביכה את עצמה, סדרת המד"ב "פרינג'" סוגרת עונה וג'ניפר לורנס הלוהטת מגיעה ל"סאטרדיי נייט לייב". חדשות טלוויזיה אמריקאית

ג'סיקה סימפסון עושה צחוק מעצמה בקומדיה חדשה

הזמרת ג'סיקה סימפסון תקבל סדרה קומית סמי-אוטוביוגרפית משלה, כך הודיעה רשת NBC. סימפסון, לא העיפרון הכי מחודדבקלמר, כבר כיכבה בעבר בתוכנית ריאליטי משלה ובמספר סרטים, אולם כעת מדובר בסדרה מתוסרטת אותה תוביל ותתבסס על חייה. "פעמים רבות אני מוצאת את עצמי חושבת שאיש לא יוכל להמציא אי פעם את הדברים שבאמת קורים לי בחיים, אז בין אלמנטים מהחיים האמיתיים לצוות הכותבים הנהדר, אני חושבת שאנשים יצחקו", אמרה סימפסון.

"פרינג'" נפרדת מהמסך

סדרת המדע בדיוני וחביבת הגיקים "פרינג'" שידרה השבוע את הפרק האחרון בהחלט שלה. התוכנית זכתה לעדנה מחודשת לאחר שהמעריצים דרשו כי תוחזר למסך לאחר הכוונות להוריד אותה אחרי עונתה השלישית. פרק הסיום של העונה החמישית זכה לנתוני צפייה מכובדים ביותר – 3.2 מיליון צופים, הנתון הגבוה ביותר לסדרה מזה שנה.

ברברה וולטרס נפלה ואושפזה

העיתונאית של רשת ABC האמריקנית, ברברה וולטרס, חשבה שהיא נוסעת לוושינגטון כדי לסקר את השבעתו מחדש של הנשיא ברק אובמה. היא לא ציפתה שאירוע שגרתי יחסית בקריירה שלה יגמר בבית החולים: וולטרס בת ה-83 הגיע לביתו של שגריר בריטניה בארה"ב, סר פיטר ווסטמקוט, שם מעדה על מדרגה, נפלה ונחתכה במצחה. "כאמצעי זהירות, היא הלכה לבית החולים לטפל בחתך, לבצע בדיקה כללית והיא נשארה תחת השגחה", אמר ג'פרי שניידר, סגן נשיא ABC NEWS בהצהרה לאחר האירוע: "ברברה עירנית ואומרת לכולם מה לעשות, מה שאנחנו לוקחים כסימן חיובי מאוד".

הת'ר לוקליר חוזרת למסך בתפקיד קבוע

הביץ' הבלונדינית הת'ר לוקליר, שזכורה לנו מ"מלרוז פלייס" ולאחר מכן מגיחות למספר תפקידי אורח על המסך, מקבלת תפקיד קבוע בסדרה של רשת TNT – "פרנקלין ובאש". כוכבי הדרמה הקומית המשפטית מארק פול גוסלר (באש) וברקין מייר (פרנקלין) יקבלו את לוקליר כבוסית החדשה של החברה, רייצ'ל קינג - עורכת דין ממולחת בעקבי סטילטו וחליפות מהודרות.

ג'ינה דיוויס בסדרה חדשה

כוכבת עבר נוספת שחוזרת (שוב) לחיינו היא ג'ינה דיוויס: לאחר שהובילה מספר סדרות בעבר, דיוויס תעמוד בקרוב בראש דרמה חדשה מבית היוצר של דין דבלין – יוצר הסדרה "לברג'" שבוטלה השבוע לאחר חמש עונות – ברשת TNT. דיוויס תגלם ציידת ראשים מתוחכמת שבעזרת שיטות שונות ואישיות אקסצנטרית מצליחה לשרוד בעסק קשה ובלתי צפוי. דמותה של דיוויס מבוססת על סיפור חייה האמיתי של ציידת הראשים מקנזי גרין. הרשת הזמינה פרק פיילוט של הסדרה, וטרם ידוע מתי ואם היא תעלה לשידור.

ושוב: רשת HBO מפתחת דרמה על מלחמת העולם השנייה

רשת HBO הודיעה השבוע כי היא מפתחת פרויקט נוסף מבית היוצר של סטיבן שפילברג וטום הנקס שיעסוק, שוב, במלחמת העולם השנייה. השניים כבר הביאו לעולם את המיני-סדרות "אחים לנשק" ו"הפסיפיק" שעסקו באותה תקופה, אולם כעת מדובר בסדרה שתעסוק בקרבות ספציפיים של חיילי חיל האוויר השמיני הידוע בכינויו “The Mighty Eighth”. מדובר בהתחייבות כלכלית לא פשוטה מצד הרשת האיכותית: עלות הפרויקט "אחים לנשק" ב-2001 היתה כ-125 מיליון דולרים ואילו "הפסיפיק" ב-2010 נאמדה בכ-200 מיליון, זאת הודות להפקה המורכבת והניסיון לשחזר במדויק את המראות, האביזרים וכלי הנשק של אותה תקופה.

ג'ניפר לורנס הגיעה להופעה ב“Saturday Night Live”

אחרי שזכתה בגלובוס הזהב, ועם מועמדות לאוסקר, עשתה השחקנית הלוהטת גיחה קטנה לתוכנית המערכונים המדוברת, וככה זה נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully