וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אשכנזי: "אני מברברת למוות". צפו

23.1.2013 / 15:11

"בלתי הפיך", התוכנית החדשה של רשת בכיכובם של עדי אשכנזי, שמואל וילוז'ני ומולי שולמן, צולמה כולה כשהשחקנים מאלתרים טקסטים לעיני המצלמה. פגשנו אותם לשמוע על החוויה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: רן צימט, מראיינת: נועה רוזין

"בלתי הפיך", סדרה קומית חדשה בכיכובם של עדי אשכנזי, שמואל וילוז'ני ומולי שולמן, עוקבת אחר התמודדותם של בני זוג עם הצטרפותה של תינוקת חדשה לתא המשפחתי. הסדרה, שתעלה לשידור בים שבת בשעה 22:30, היא אמנם פרי יצירתם על ידי המחזאית, הבמאית והתסריטאית סיגל אבין (שגם ביימה), ושל העיתונאי והסופר רענן שקד, אבל דווקא צמד הכותבים המיומן החליט ליצור סדרה בטכניקה ייחודית: השחקנים אינם מקבלים תסריט, ולפני כל טייק נחשפים למידע אודות תוכן הסצינה שתצטלם בלבד. פגשנו את השחקנים לשמוע מהם על התהליך הייחודי.

"למעשה לא עשיתי שום דבר אף פעם חוץ מ'מה זה השטויות האלה'", מספרת אשכנזי לוואלה! תרבות על תפקיד המשחק הדרמטי הטלוויזיוני הראשון שלה, "ובדרך כלל כשהציעו לי טקסטים אז הרגשתי שאני מעדיפה להגיד דברים שאני מאלתרת אותם, ולכן הסדרה הזאת היתה הזדמנות גדולה כי הכל כאן מאולתר. אז זה סוג של לעשות סטנד אפ תוך כדי טייקים". כשהיא נשאלת אם יצא לה להיתקע בלי טקסט בראש, היא משיבה בנחרצות: "ממש לא, להיפך, אני מברברת למוות. (אבין) צריכה להגיד לנו, פחות רעיונות ויותר להביא... את הסאבטקסט, כי זה מאוד מושך לאלתר בלי סוף, כי הסיטואציות מצחיקות, והדמויות, היחסים".

"זה כמו בליינד דייט, ממש", מוסיף וילוז'ני, "זה מרגש כמו בפעם הראשונה. וזה לא משנה שאתמול הצטלמתי. היום אני פוגש סצינות חדשות שאין לי מושג מי נגד מי, ויותר מזה, אני לא יודע לאן זה מוביל".

גם שולמן וגם אשכנזי, ממש כמו הדמויות שהם מגלמים, הורים לילדים צעירים יחסית "כשמגיע ילד חדש לעולם", מודה שולמן בהכנעה, "זה בלתי הפיך".

מחכים ל"בלתי הפיך"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully