וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: בוטל פסטיבל לולהפלוזה בישראל

21.1.2013 / 19:04

רוצים פסטיבל מוזיקה עם הלהקות השוות בעולם? כנראה שתצטרכו לרכוש כרטיס טיסה, זאת בשל ביטול הפסטיבל שתוכנן להתקיים בתל אביב בקיץ הקרוב

חדשות מבאסות לחובבי המוזיקה בישראל: פסטיבל לולהפלוזה הבינלאומי, שתוכנן להתקיים בפארק הירקון בתל אביב בחודש אוגוסט ולהמשך שלושה ימים - בוטל, זאת לאחר שבועות של שמועות ודיווחים לצד הכחשות של חברת פלאג הפקות, שאחראית על הפקת האירוע בישראל.

הערב (שני) הודיעה פלאג הפקות שהאירוע המצופה לא יתקיים הקיץ: "פסטיבל לולפלוזה בישראל הוא אירוע ענק שכרוך בהפקה מורכבת ומסובכת. אנו עובדים בתיאום מול מנהלי הפסטיבל האמריקאי בפרטים הטכניים". עם זאת, מתעקשים מארגני הפסטיבל שזו לא המילה האחרונה וטוענים ש"האירוע יידחה ככל הנראה לשנת 2014".

פסטיבל לולהפאלוזה. Nam Y. Huh, AP
ארצות הברית, צ'ילה וברזיל - כן, ישראל - לא. אולי מתישהו/AP, Nam Y. Huh

הפסטיבל, שמתקיים מאז שנת 1991 בשיקגו, נוסד על ידי פרי פארל, סולן להקת ג'יינז אדיקשן, ובשנים האחרונות התרחב גם לצ'ילה וברזיל. בעוד שביעדים אלו פורסם כבר ליינאפ ההופעות לפחות בחלקו, הקהל הישראלי נשאר עם לוח הופעות ריק, כשבשבוע שעבר הוסרה ההתייחסות לישראל מהאתר הרשמי של הפסטיבל.

עוד קודם לכן, באמצע חודש דצמבר האחרון, לאחר שנודע שחברת NMC יונייטד, שהיתה חלק מהפקת האירוע בארץ הסירה את השתתפותה מהפקת ודבר קיומו הוטל בספק, בחברת פלאג הכחישו את הדיווחים של ביטול אפשרי.

בין ההופעות ביעדים השונים של הפסטיבל השנה ניתן למנות את פרל ג'אם, הקילרז, בלאק קיז, פרנץ פרדיננד, הפליימינג ליפס, פאשן פיט ועוד עשרות שמות שאם תרצו לראות אותם במשותף, זה יעלה לכם לפחות בכמה ימי חופש, כרטיסי טיסה ובכל ההוצאות הכרוחות של טיול לחו"ל - כי לפחות השנה, פארק הירקון לא נחשב עבורם לנקודת יעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully