וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר עוקף את ליידי גאגא בטוויטר

22.1.2013 / 19:02

ג'סטין ביבר עקף את ליידי גאגא וכעת זכה בתואר האישיות הנעקבת ביותר ברשת החברתית עם יותר מ-33 מיליון עוקבים, כאשר כל יום עוקבים אחריו 40 אלף אנשים חדשים

ניצחון בזירת הקרב של טוויטר לג'סטין ביבר: הכוכב עקף את מספר העוקבים שיש לליידי גאגא ובכך הפך לאושייה הכי נעקבת ברשת החברתית. מספר העוקבים של ביבר עומד כרגע על 33,315,521, בעוד לגאגא יש מספר פעוט של עוקבים, 33,315,459 בלבד. ביבר מגייס מידי יום 40,055 עוקבים בממוצע, כך לפי אתר Twittercounter.com. במקום השלישי לאחר ביבר וגאגא ניצבת הזמרת קייטי פרי עם 31.4 מיליון עוקבים וכ-30 אלף עוקבים חדשים מידי יום.

יש לשער כי ההישג של ביבר מגיע בעקבות מסע יחסי הציבור המפלצתי למדי לקראת אלבומו האקוסטי שעתיד לראות אור ב-29 בינואר. גאגא מצידה נמצאת בסיבוב הופעות עולמי ומתכוננת לקראת הפרוייקט "Artpop" שיכלול מלבד מוזיקה גם סרט תיעודי על חייה שביים טרי ריצ'ארדסון.

גאגא רשומה בטוויטר מאז 2008, כשנה לפני שביבר הגיע אל שכונת הציוצים. מאז אוגוסט 2010 היא המשתמשת בעלת מספר העוקבים הכי גבוה, אחרי שעקפה את בריטני ספירס. אבל כידוע לכל, כל עוקף סופו להיעקף וכעת הכתר שייך לביבר, למרות שגאגא מתעקשת להישמע בסדר עם זה. "כל כך גאה בג'סטין ביבר ובכל הבליברים!", כך היא צייצה בעמוד שלה ב-15 בינואר. "אני שמחה לראות איך המעריצים שלך גדלים, מגיע לכולכם את זה! המפלצות תומכות בכם".

למרות הרוח הטובה, אין ספק שיש לגאגא מקום לדאגה, שכן בינה ובין ביבר ניטשים קרבות לא פשוטים ברחבי הרשת: בעוד היא היתה הראשונה להשיג מיליארד צפיות ביוטיוב לקליפים שלה, כחודש לאחר מכן גם ביבר יישר קו עם הנתון המרשים. בכל הנוגע לפייסבוק הליידי יכולה לנשום לרווחה לפחות בינתיים- יש לה 54.9 מיליון לייקים, כ-4.3 יותר משל ביבר, אבל רק לשם הפרופורציות - ריהאנה משאירה את השניים הרחק הרחק עם 65.6 מיליון לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully