וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": מה לעזאזל התפקיד של קובי פרץ?

חגית גינזבורג

24.1.2013 / 11:45

הפיטורים של ניסים הנהג נפלו על הווילה כרעם ביום בהיר, קובי פרץ אוכל יותר מאשר מייעץ, ומאיה בוסקילה, תחזיקו חזק, הופכת בהדרגה לחמודה. "חי בלה לה לנד 2" – הבלוג

צילום מסך

1. עוד שבוע רווי דרמות עבר על דיירי הווילה לנד, ואולי הפעם כדאי להתחיל דווקא מהסוף, מהפיטורים הכל כך לא צפויים של ניסים הנהג, שהיו בעצם הכי צפויים שיש. מסתבר שהיצור השחור והשעיר הזה שמסתובב בוילה הוא לא אלי זולטא כמו שחשבנו כל הזמן, אלא החתול השחור שעבר בין פסטר לניסים. מה שהתחיל עם חיכוכים על רקע הפרסום הבאסטיונרי של ניסים, באמצעות השלטים שתלה בצידי הלימוזינה, התדרדר עם ההתערבות שלו בלוח הזמנים של המתמודדים והסתכם לבסוף בכך שהנהגוס הביא לווילה חבורת ילדות ישראליות וסקרניות, שנורא התרגשו לראות איך הווילה נראית מבפנים והאם הקוצים של קובי פרץ הם בלונד טבעי. האמת היא שאי אפשר להאשים את פסטר בכך שפיטר את ניסים – הסיור המודרך בבית היה טו מאץ', וגם ההיתממות כתגובה לכך שהעניין לא התקבל בהתלהבות. ההתגייסות של כולם כדי לנסות להחזיר את ניסים היא באמת מחממת לב, וקרוב לוודאי שנראה אותו שוב כבר בשבוע הבא. מה שכן, הוא ההוכחה הניצחת לכך שאפשר להוציא את הישראלי מלוס אנג'לס, אבל... אתם יודעים את ההמשך.

2. מתבקש לשאול מהיכן לכל הרוחות שלפו את המחליף של ניסים, ג'ו. אזלו כל הנהגים הישראלים בלוס אנג'לס? ג'ו הזה, כולו חיוכים שופעים ונימוס אמריקאי, מאולץ יותר מהמבטא האמריקאי של סאז. רגע אחד הוא קורא לכולם "Sir" (או כמו ששיר אמר את זה – סור), ושנייה אחר כך הוא כבר מסיע את סאז וחושף גילויי אנטישמיות עם דיווח על איך הישראלים והיהודים מנהלים את כל תעשיית הבידור. מל גיבסון מאץ'?

3. הדרמה שפתחה את השבוע הייתה, מן הסתם, זו של קפטן החמור וזולטא, שכמעט מצא את עצמו מושלך לצינוק משום שהעז להביא חיית משק אל תוך השכונה האמריקאית המצוחצחת (למרות שבינינו, סביר להניח שלחמור יש הרגלי היגיינה יותר בריאים משל כמה מהדיירים בבית). ההיתקלות עם השוטר הייתה מלחיצה במיוחד, כמו גם התגלית שלא כל האמריקאים נחמדים ועדינים. קצת צפוי שזולטא לא באמת יגיע לכלא, מן הסתם כי חלק מהאסירים היו הולכים לאיבוד בשיער שלו, אבל זה בהחלט היה מעט מלחיץ. ומצד שני, חבל. דמיינו לעצמכם אילו שירים מעולים הוא היה כותב שם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתי התקלחתם בפעם האחרונה?" מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. הנוכחות של קובי פרץ בווילה היא אחת התופעות התמוהות יותר שיצא לנו לראות העונה – ולהזכירכם, מדובר בעונה שנפתחה בחוות סוסים מבודדת, כללה חתונה עם חקיין של בוראט ובה גילינו שליאת בנאי נשואה בעצם לשמשון מהצמד שמשון ויובב. מצד אחד, הוא מסתובב שם כל היום ומחלק טיפים, חלק נבונים וחלק סתם לא ברורים, יורה בדיחות קרש ונזהר לא להרוס לעצמו את התסרוקת. מצד שני, עושה רושם שאת רוב הזמן הוא מעביר בלהיות רעב ובלחפש מזון. אולי זו הסיבה האמיתית לכך שפיטרו את ניסים הנהג?

5. בניגוד למה שפסטר אמר עליה בזמן שצפה בסשן האתני, מוכרחים לציין שמשהו אמיתי ודי חמוד מתחיל לצאת ממאיה בוסקילה. היא אמנם הביאה איתה מהארץ מספיק אגו כדי לעבור שלוש פעמים על המשקל שמותר לשאת במזוודה, אבל עכשיו, לקראת הסוף, נדמה שהיא פחות או יותר התקלפה משכבות הדיווה שלה והתחילה פשוט להיות היא. אל תשאלו אותנו מה זה אומר בדיוק, אבל היא עדיין הטאלנטית הכי מוכשרת בבית ועם האמת הזו שיוצאת ממנה, בעיקר כשמבקשים ממנה ללבוש אפוד מגן במרדף מלא אקשן אחר סלע ענק – קצת בא לנו פתאום שהיא תזכה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חי בלה לה לנד. צילום מסך
מה אתה עושה פה? קובי פרץ, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/צילום מסך

ציטוטי השבוע:

"עזוב, יש לי בעיה עם השיער" (קובי פרץ מתמקד במה שחשוב)

"אני נראית לך צבא חזק?" (הגיוס המאוחר של מאיה לא הכין אותה לאפוד מגן)

"אוי, הצחוקים של קובי פרץ יעשו את העונה" (לאורי פסטר מתחילה להיגמר הסבלנות)

"העצה הגרועה ביותר שלו? היו כמה" (מאיה מתקשה לדרג את פועלו של פסטר)

"אתה צריך להתגייר, אח שלי" (ג'ו, הנהג החדש, מחלק עצות קריירה שימושיות לסאז)

"חי ב-LA LA לנד 2" - כל החדשות והפרשנויות

מה חשבתם על החתונה ב"לה לה לנד"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully