וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת מארס וולטה מתפרקת

24.1.2013 / 11:05

לאחר עשור וקצת של פעילות, להקת הפרוגרסיב מתפרקת. הבשורה הגיעה דרך חשבון הטוויטר של חבר ההרכב שבישר כי "למרבה הצער, זה נגמר"

נראה כי להקת הפרוגרסיב-רוק מטקסס, מארס וולטה, הגיעה אל סוף הדרך, או לכל הפחות אל המקום אליו להקות הולכות היום כדי למות: טוויטר. את חרושת הדיווחים על פירוק הלהקה החל הסולן וכותב השירים שלה, סדריק ביקסלר זאוואלה, כאשר צייץ בטוויטר את הבשורה המרה. "אני לא יכול לשבת כאן ולהמשיך להעמיד פנים", כתב ביקסלר זאוואלה. "אני כבר לא חבר במארס וולטה. למרבה הצער, זה נגמר".

ההרכב הגיע להופעה בתל אביב בשנה שעברה, זאת כחלק מסביבו ההופעות לקידום האלבום "Noctourniquet". לאחר ההודעה הראשונה כתב והוסיף ביקסלר זאוואלה: "תודה לכל מעריצי המארס וולטה, מגיע לכם יותר מזה, במיוחד אחרי שהדרך שסללתם לנו עם האלבום הזה. ניסיתי כמה שאני יכול לגרום לכך שזה ימשיך". בהמשך ביקסלר זאוואלה פרסם ציוצים נוספים, חלקם המכריע בנימה קנטרנית הרומזת כי הפירוק לא נעשה ברוח טובה. בהמשך הוא טוען כי הוא רצה להמשיך להופיע אך מי שמנע ממנו לעשות זאת היה עומאר רודריגז לופז, שותפו להרכב שלא היה מעוניין בכך.

כזכור, מארס וולטה הוקמה בתחילת העשור הקודם והוציאה עד היום שישה אלבומים. הלהקה התפרסמה בזכות סגנונה ששילב סאונד פסיכדלי ופרוגרסיב-רוק. בשנה שעברה, איחדו ביקסלר זאוואלה ורודריגז לופז את הרכבם ההנושן At the Drive-In עימו יצאו לסיבוב הופעות קצר בפסטיבלים בעולם.

מתבאסים מהפירוק? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully