וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גבסו: "לא יודע איך אנשים יכולים להיות סגורים על עצמם"

נועה רוזין

27.1.2013 / 0:20

עשור אחרי "כוכב נולד" ושלוש שנים מאז אלבומו האחרון, שי גבסו חוזר עם קליפ חדש ומספר לוואלה! תרבות על הבריחה מאור הזרקורים ועל קריירת המשחק הטרייה. צפו

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו, מראיינת: נועה רוזין

מבין שלושת הפיינליסטים של הגמר הבלתי נשכח בעונה הראשונה של "כוכב נולד", שי גבסו הוא ללא ספק המסתורי ביותר. גבסו, שהספיק בעשור שמאז האירוע המכונן ההוא להתחתן ולהתגרש, להוריד את הכיפה מהראש, לשחרר שלושה אלבומי סולו ולקחת הפסקה ארוכה מפעילות מוזיקלית (בשלוש השנים האחרונות) חוזר כעת עם קליפ חדש לשיר "אין לי מילים". הקליפ צולם במוזיאון רמת גן, ביחד עם האוצר מאיר אהרונסון ובבימויו ועריכתו של עומר בובליל. צילם את הקליפ אמנון האס, ועל בגדי הבלט אחראים Dance Shop.

והנה הקליפ:

על סט צילומי הקליפ, גבסו נראה נינוח ואופטימי מאי פעם. "היתה תקופה שבה די ככה כל הזמן הלכתי אחורה", הוא מספר לוואלה! תרבות. "היתה פתאום המון חשיפה, מגיל ממש צעיר, ואז פשוט היה הרבה, כאילו, כזה 'אל תסתכלו עלי'". כעת, הוא חוזר עם מוזיקה חדשה, ומבטיח חוויה אחרת לחלוטין מבעבר. "אני לא סגור על עצמי בכלל, אני לא יודע איך אנשים יכולים להיות סגורים על עצמם. העולם משתנה, אז תמיד יש טעמים חדשים. אבל זה גם הפלוס, כל הזמן הטעם שלי גם משתנה ברמות. מה שאני שומע באייפון משתנה כל איזה כמה חודשים לדבר קיצוני אחר. עכשיו אני בגאגא, חזק מאוד מאוד, ריהאנה, קניה ווסט, לנה דל ריי – המון אנרגיות יש שם. אז שם אני נמצא".

בנוסף, למד לאחרונה גבסו משחק, ובימים אלה הוא הולך לאודישנים במטרה לפתח קריירה נוספת. "זו חוויה מדהימה", הוא מספר. "אני הולך באמוק של האמוק. מבחינתי זה לא אודישן, מבחינתי עכשיו מצלמים את זה. אתה מגיע לפעמים כל כך בתוך הדמות שאתה כאילו ממש נהנה, כאילו אתה עובר חוויה בעצמך".

מה חשבתם על הקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שי גבסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully