וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די.ג'יי סאמיאם יגיע לתקלט בישראל

27.1.2013 / 10:05

המפיק והדי.ג'יי העולה והמעולה מלוס אנג'לס, שחתום בלייבל של פליינג לוטוס, יגיע ארצה לתקלט במסיבת פורים, בהפקתו של הלייבל המקומי Raw Tapes

המפיק והדי.ג'יי Samiyam, או בשמו האמיתי סם בייקר, יגיע לתקלט בישראל ב-21 בפברואר, במסגרת מסיבת פורים בהפקת הלייבל המקומי Raw Tapes. מחיר כרטיס לאירוע עומד על 50-60 שקלים והוא יתקיים בלופט מסתורי בדרום העיר, שפרטים מדויקים על מיקומו יסופקו על ידי הלייבל בסמוך לתאריך המסיבה באתר הרשמי ובעמוד הפייסבוק. תמיכה מקומית יספקו די.ג'יי מש, גאלו, וולטר, Plusga ,Dubz, ריג'ויסר וקרן דאן (שני האחרונים חברים בהרכב המצוין בטרינג טריו, גם הוא מבית היוצר של הלייבל).

בייקר עבר ללוס אנג'לס בשנת 2006 ותוך שנים ספורות הפך לאחד מהמפיקים העולים, היצירתיים והמוצלחים בסצינת הביטים של העיר. הריליס הראשון שלו, "Return EP", יצא בשנת 2008 בלייבל הלונדוני "Hyperdub" וכבר אז סימן אותו כאחד המפיקים המסקרנים שכדאי לעקוב אחריהם מקרוב.

אלבומו הבא, "Rap Beats Vol. 1" היה הריליס הראשון בלייבל Brainfeeder של המפיק פליינג לוטוס בו חתומים בין היתר גם Daedelus (שתיאר את בייקר כ"הצליל המרגש ששובר את הצליל הזהה של כולם"), Thundercat, Teebs, Jeremiah Jae ועוד.

בייקר תרם רבות לתחייה המחודשת של מוזיקת ההיפ הופ אינסטרומנטלית, ולמרות שהוא יוצר מוזיקה שנעשית ברובה המוחלט על מחשב, הוא מצליח ליצור צליל חם, ממכר ומקורי שהפך להיות סימן ההיכר שלו.

אלבומו האחרון, "Sam Baker's Album", יצא בשנת 2011 ומיצב אותו סופית כאחד המפיקים החמים בשטח. הסאונד של בייקר מושפע בין היתר מהסצנה המוזיקלית של דטרויט ונשמע כמו שילוב בין סול, פאנק, סרטי אימה איטלקיים, משחקי נינטנדו והיפ הופ של שנות ה-90 - שעטנז שבייקר משכיל לשלב כמלאכת מחשבת שלרגע לא נשמעת משעמם, צפוי או ממוחזר. הוא ידוע בחיבה שלו לפאנק אלקטרוני, אך לעולם לא נשאר מחויב לו, ומצטיין בהענקת הפרשנות העקומה והחולמנית שלו.

מתכננים ללכת לתקלוט? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully