וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: שירים מתוך "דה וויס" יוצעו למכירה באייטיונס

25.1.2013 / 8:24

ריאליטי הכשרונות מבית הזכיינית רשת יציע שירים באורך מלא מתוך שלבי התחרות השונים למכירה בחנות המקוונת של אפל, שהושקה בישראל רק בחודש שעבר

אייטיונס, חנות המוזיקה המקוונת של אפל, זמינה למשתמשים ישראלים רק מעט יותר מחודש, אך כבר יש מי שצועד לצד הקדמה: הפקת ריאליטי הכשרונות "דה וויס" מבית הזכיינית רשת הודיעה כי בשבת תושק קטגוריית The Voice Israel בחנות, שתאפשר רכישת תכנים מוזיקליים מתוך התוכנית.

השירים בחנות המקוונת, שיוצעו לרכישה בגרסאות מלאות באורך ארבע דקות, יהיו לקוחים מתוך שלבי האודישנים והדו קרב של התוכנית. זהו צעד מרשים וזריז במיוחד מצד הפקת "דה וויס", שממהרת ליישר קו עם מגמות צרכניות בעולם: אף תוכנית ישראלית אמנם לא החלה עדיין במכירת תכנים באמצעות החנות, אך בארצות הברית זהו צעד מוכר ומקובל, ותוכניות טלוויזיה מוזיקליות רבות, מ"Glee", דרך "אמריקן איידול" ועד לגרסה האמריקאית של "דה וויס", משווקות תכנים מוזיקליים באמצעות אייטיונס.

עם הגעתה של אייטיונס לישראל בחודש שעבר, אקו"ם, ארגון הגג המקומי שאוסף תמלוגים עבור אמנים מקומיים, מסר הודעה על פיה "אקו"ם העניקה רישיון ל-Apple לשימוש בכלל הרפרטואר המקומי והעולמי של היוצרים. לעת עתה, רק האומנים והיוצרים המיוצגים בחברות התקליטים הגדולות יועלו לחנות המוסיקה בהתאם להסכמים האישיים שלהם עם חברות התקליטים המייצגות אותם". המשמעות היא שמעט מאוד תכנים תוצרת הארץ הועלו עד כה למכירה בחנות, וגם בעניין זה מבצעת "דה וויס" צעד חלוצי יחסית.

מתכננים לקנות מוזיקה מ"דה וויס"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully