וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניקי מינאז' מתחרפנת ב"אמריקן איידול"

24.1.2013 / 18:11

כוכבת ההיפ ההופ היתה מעורבת שוב בדרמה במסגרת התוכנית בה היא שופטת, לאחר שעזבה את שולחן השופטים בעצבים ואמרה "אני צריכה לעזוב את הפאנל המזוין הזה"

האווירה בשולחן השופטים של ריאליטי הכשרונות "אמריקן איידול" ממשיכה להתחמם. לאחר שכבר רבו במהלך צילומי האודישנים לקראת העונה הנוכחית של התוכנית, ניקי מינאז' ומריה קארי ממשיכות לשרוט. בפעם הקודמת מינאז' איימה על קארי שישבה לצידה, ואמרה "אני אחטיף לה".

בסיומו של אודישן של אחת המתמודדות התפתח דיון על מוזיקת קאנטרי, בסופו עזבה מינאז' את האולפן והותירה את קארי, שנראתה משועשעת למדי מכל הסיטואציה, יחד עם השופטים האחרים קית' אורבן ורנדי ג'קסון. תוך כדי שעזבה את האולפן לעיני המצלמות, מינאז' הכריזה כי מבחינתה היא סיימה עם "אמריקן איידול".

הוויכוח החל לאחר שהמתמודדת סאמר קאנינגהאם אמרה לאורבן כי היא שרה בסגנון קאנטרי באודישן שלה, והשופט ענה לה "אני תמיד מתרגז כשאנשים אומרים שהם שרו ב'סגנון קאנטרי', זה כמו להגיד 'שרתי בסגנון מנתח מוח'. או שאת מנתחת מוח או שאת לא". בתגובה לדברים אמרה קארי "כשאמרת 'סגנון קאנטרי' עיצנבת את קית'". בשלב הזה מינאז' התערבה ואמרה "למה אתם מציקים לה רק בגלל הערה על מוזיקת קאנטרי, אתם הרי זורקים הערות על כולם במוזיקה הפופולרית כל הזמן. לא אתה קית'. רנדי ומריה".

"אה, באמת, זה מה שאני עושה?" ענתה למינאז' קארי בהרמת גבה ונימה קלה של זילזול. "אני רק מנסה לעזור לה בניגוד לרק לדבר על התלבושת שלה".

"אתם מפחידים אותה וגורמים לה לשקר, אתם גורמים לה לשנות את דעתה וכל הזמן שואלים אותה 'את שרה קאנטרי? את שרה קאנטרי?'", אמרה מינאז' והמשיכה בנאום התוכחה: "היא אמרה מה שהיא אמרה, יש לה זכות להגיד ולהרגיש ככה, ויש לך קול נהדר", אמרה למתמודדת.

גם ג'קסון החליט לאזור אומץ בניסיון להשתלב בשיחה ואמר "אני רק מנסה לעזור לה". השופטים המשיכו להתווכח עד שהם שיחררו את המתמודדת לדרכה וג'קסון אמר לה "לא משנה מה ניקי אומרת, יש לך קול לקאנטרי. רק מנסה לעזור לך, עם 30 שנות הניסיון שלי". בשלב הזה, סף העצבים של מינאז' עלה על גדותיו והיא אמרה "נכון אתה צודק, אני לא יכולה לעזור לה, אולי אני פשוט צריכה לעזוב את הפאנל המזוין הזה, לסיים עם התוכנית, אני גמרתי כאן", אמרה ויצאה מן האולפן. שאר השופטים עדיין נראו מבודחים וקארי ציינה "זה היה הצעד שלי, זה מה שאני התכוונתי לעשות אחרי הפעם הבאה שהיא צועקת עלי", כאשר קולה של מינאז' נשמע מחוץ לפריים כשהיא אומרת "תסתמי את הפה".

לאחר מספר דקות, כשנרגעו הרוחות, בעיקר אלה של מינאז', היא שבה אל שולחן השופטים והצילומים המשיכו, עד לדרמה הבאה.

בצד של מי אתם - ניקי או מריה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully