וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאשמיר קאט יגיע לתקלט בישראל

המפיק הצעיר מנורבגיה, שכבר הספיק לעשות רימיקס בהזמנה ללנה דל ריי ולצבור מעריצים בדמות דיפלו, האדסון מוהוק וראסטי, יתקלט במסיבה בתל אביב ב-15 בפברואר

הדי. ג'יי והמפיק הנורבגי המהולל קאשמיר קאט יגיע לתקלט במסיבה בתל אביב ב-15 בפברואר, בהפקה של מאשבוקס ובשיתוף מועדון הברקפסט - שם גם יתקיים האירוע. תמיכה מקומית יספקו תום וג'וי, וולטר וירין לידור ובחלל מועדון המילק הצמוד יתקלטו מש ודוני קיסלוק.

קאשמיר קאט, שפעל גם תחת הכינוי DJ Final, נושא במציאות את השם הסולידי מגנוס אוגוסט הויברג, כאחרון הצארים האירופאים. הוא החל את דרכו כדי.ג'יי שמנגן בעיקר האוס ודיסקו ואף ייצג את נורבגיה בתחרות הדי.ג'ייז העולמית של DMC בשנים 2006-2009. את הפריצה שלו לסצינה האלקטרונית העולמית עשה קאשמיר קאט בשנה שעברה כשהוציא סדרת רימיקסים מוצלחים ללנה דל ריי, טו צ'יינז וג'רמייה. אי.פי הבכורה שלו, "Mirror Maru" יצא לאחר מכן והיווה תצוגת תכלית של היוצר הצעיר, עם סאונד שמושפע מאר אנ' בי והיפ הופ עכשווי, ולא חוסך בבאס. כל אלה יצרו מוזיקת מועדונים מתוחכמת שמשכה את תשומת ליבם של מפיקים מוכשרים אחרים בתחום, ביניהם ראסטי, האדסון מוהוק, דיפלו, אי-טרק, באוור ועוד. הרימיקס "No Lie" שיצר לטו צ'יינז דורג במקום הראשון ברשימת הרימיקסים המוצלחים לשנת 2012 של מגזין המוזיקה "VIBE".

בניגוד למפיקים ותקליטנים אחרים שפועלים היום בתחומי הסצינה המוזיקלית שלו, הוא לא מתעכב על ז'אנר הטראפ שעלה לגדולה לאחרונה וגם לא עושה מוזיקה שמנסה להתחרות בהיפ הופ דרומי אסלי ומטונף. במקום זאת, חתול הקאשמיר הנורווגי משתמש בטכניקות שמזכירות יותר את הסאונד של המפיק טימבאלנד, כאשר הוא הופך את הביטים שלו למלודיים יחסית בעזרת אפקטים שונים ומכונות תופים, וכן מושפע בעבודתו ממוזיקת פופ.

כרטיסים למסיבה ניתן לרכוש כאן.

מתכננים ללכת לתקלוט? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully