וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: ג'יי ג'יי אברהמס יביים את "מלחמת הכוכבים 7"

25.1.2013 / 1:30

על אף הכחשות נמרצות בעבר, הרשת מוצפת בדיווחים מהימנים כי אברהמס, יוצר "אבודים" ובמאי הסרט האחרון בסדרת "סטארטרק", יקבל לידיו את הסרט החדש בסדרה הקלאסית של לוקאס

מסתמן: ג'יי ג'יי אברהמס, היוצר המהולל שאחראי לסדרות טלוויזיה כמו "אבודים" ו"זהות בדויה", ולסרטים "משימה בלתי אפשרית 3", "סופר 8" ו"סטארקטרק", יקבל לידיו את המושכות ליצירת הסרט השביעי בסדרת "מלחמת הכוכבים". על אף שבחודשים האחרונים הכחיש אברהמס נמרצות את השמועות על הקשר שלו לפרויקט, כעת הוא ככל הנראה העניק את אישורו ליציאה לדרך ויביים את הסרט החדש.

כזכור, באוקטובר האחרון נודע כי חברת דיסני רכשה מידי ג'ורג' לוקאס, יוצר הסדרה, את הזכויות על הזיכיון, והכריזה כי תפיק סרטים חדשים בהם ישמש לוקאס יועץ חיצוני בלבד. מאז לא פסקו השמועות בדבר זהותו של במאי הסרט החדש בסדרה, כשבין השמות שעלו כאפשרות – חלקם אף קיימו פגישות בנושא עם אנשי דיסני – ניתן למנות את גיירמו דל טורו ("הלבוי"), מתיו ווהן ("אקס מן: ההתחלה") בראד בירד ("רטטוי") ורבים אחרים. ואולם, נדמה שאברהמס הוא הבחירה הקלאסית ביותר להשלמת המשימה, לא לפני שיסיים לביים את ההמשכון שלו בסדרת "סטארקטרק" המתחרה.

על התסריט ל"מלחמת הכוכבים 7" עובד בימים אלה מייקל ארנדט, שזכה באוסקר על התסריט שלו ל"מיס סאנשיין הקטנה" ואחראי גם על זה של "צעצוע של סיפור 3". הסרט עתיד לצאת לאקרנים במהלך שנת 2015.

מה דעתכם על הבחירה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully