וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי גילדת המפיקים: "ארגו" ו"הומלנד" הם הזוכים הגדולים

27.1.2013 / 11:32

"אני מופתע", אמר בן אפלק בתגובה לזכיית "ארגו" בפרס החשוב ביותר בטקס, שמשאיר אותו חזק במירוץ לאוסקר. "הומלנד" היא הדרמה הטובה ביותר; "שומרי הסף" יצא בידיים ריקות

הוכרזו הזוכים בטקס פרסי גילדת המפיקים שהתקיים אמש (שבת) בלוס אנג'לס זו הפעם ה-24. המנצח העיקרי של הערב היה "ארגו", סרטו המוערך והמדובר של בן אפלק, שזכה בפרס הסרט הדרמטי הטוב ביותר. זכייה זו מגיעה לאחר שכבר זכה באותה קטגוריה בטקס גלובוס הזהב - מה שמשאיר אותו חזק במשחק לקראת טקס האוסקר שייערך בקרוב, כמתמודד רציני מול "לינקולן" של סטיבן שפילברג, שהיה עד כה הפייבוריט הבלתי מעורער. יש לציין כי מאז 1990, השנה בה נערך לראשונה טקס פרסי גילדת המפיקים, הזוכה בקטגוריה המובילה היה ב-73% מהמקרים גם הזוכה בטקס האוסקר, ומאז 2008 הזוכה בפרס המפיקים היה המנצח גם באוסקר. אפלק, שביים את "ארגו" - ולא קיבל על עבודתו מועמדות לאוסקר, בניגוד לשפילברג - הגיב בקצרה לזכייה במילים "אני מופתע".

עוד בטקס, סדרת הטלוויזיה "הומלנד", שכידוע מבוססת על "חטופים" הישראלית של קשת, המשיכה את רצף הזכיות המפואר שלה כשקטפה את פרס הדרמה הטלוויזיונית הטובה ביותר; "משפחה מודרנית" היא הסדרה הקומית הטובה ביותר. "ראלף ההורס" של אולפני דיסני זכה בפרס סרט האנימציה הטוב ביותר; ו "Searching For Sugar Man" של אולפני סוני ניצח בקטגוריית הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר – מה שהותיר את "שומרי הסף" הישראלי, שהיה מועמד, בידיים ריקות בנוסף, השנה החליטה גילדת המפיקים להעניק פרס הוקרה מיוחד לבמאי והיוצר ג'יי ג'יי אברהמס, בתזמון מושלם עם ההכרזה כי הוא מתעתד לביים את הפרק הבא בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים".

מי לדעתכם הולך לקחת את האוסקר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully