וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: שעתם היפה של הסרטים המיותרים

27.1.2013 / 14:20

ינואר הוא באופן מסורתי בית לסרטים סוג ב', והשבוע הסרט הזניח "קוטלי המכשפות" כבש את פסגת הרשימה. בינתיים, כל הכוכבים הכי גדולים לא עזרו ל"סרט 43" להינצל מכישלון

חודש ינואר ממשיך להצדיק את השם שיצא לו כארגז המציאות של הוליווד: המקום למכור בו בזול מוצרים תמוהים שלא כל כך ברור מי בכלל ירצה, ולקוות להרוויח כמה שקלים בכל זאת. במקום הראשון, אם כי מקום ראשון צנוע מאוד עם כ-14 מיליון דולר בלבד, נמצא "קוטלי המכשפות" – או בשמו המקורי המלא, "הנזל וגרטל קוטלי המכשפות". החלק הראשון של השם הושמט בעברית ככל הנראה כדי לא להסגיר את הרעיון האמיתי מאחורי הסרט: המשך הרפתקאותיהם של הנזל וגרטל, האח והאחות מהאגדה, לאחר שגדלו והתחילו לצוד מכשפות בסיטונות. זה היה יכול להישמע מופרך לחלוטין אלמלא היינו מקבלים בשנים האחרונות גרסאות "בוגרות" של כיפה אדומה ושל שלגיה (פעמיים!), וגם ג'ק והאפונים בדרך. רוב הסרטים האלה לא הצליחו במיוחד, לכן נראה שטרנד האגדות האפלות עומד בפני סיום. בינתיים, הנזל (ג'רמי רנר) וגרטל (ג'מה ארטרטון) בעיקר גרמו להרמת גבות – אבל לפחות הצליחו לכבוש את המקום הראשון.

אחרי רצף של סרטים שלא עלו השבוע, "פארקר", סרט אקשן עם ג'ייסון סטטהאם, הכניס כ-7 מיליון דולר, ונכנס למקום החמישי. הצלחה זאת בטח לא, אבל על פי הערכות ההכנסות מסוף השבוע, "פארקר" יסיים אותו עם סכום גדול במעט משהכניס "עומד אחרון" עם ארנולד שוורצנגר בשבוע שעבר. מתברר שבשנת 2013, סטטהאם שווה יותר משוורצנגר.

הסרט התמוה ביותר שיצא השבוע הוא "סרט 43". רשימת המשתתפים בסרט היא לא תאומן: קייט ווינסלט, יו ג'קמן, דניס קווייד, סת' מקפרליין, נעמי וואטס, אמה סטון, אומה תורמן, ג'רארד באטלר, האלי ברי ועוד רבים מספור. נדיר לראות סרט עמוס כל כך בכוכבים, ונדיר עוד יותר לראות סרט כזה כושל כל כך. כל האישים הנכבדים הללו גויסו איכשהו לסרט שהוא אוסף של מערכונים ללא קשר זה לזה, מלבד הניסיון המפורש להומור גס ומעליב ככל האפשר. התגובה שהסרט קיבל מהמבקרים המעטים שטרחו לצפות בו היתה מהגרועות ביותר שלהן זכה סרט כלשהו בשנים האחרונות, וגם בקרב הקהל הרחב הוא לא התקבל הרבה יותר טוב. למרות כל הכוכבים שבו, הסרט כשל, כשהכניס בסוף השבוע כ-4.5 מיליון דולר בלבד. נראה שנגזר על "סרט 43" להיות לא יותר מכתם שחור בפילמוגרפיה של כוכבים רבים.

מה דעתכם על הכישלון של שוורצנגר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully