וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רוני אלטר בקאבר לנינה סימון

28.1.2013 / 1:07

ערבי "קאבר מי" המוצלחים של דויד פרל ממשיכים, והפעם בתוכנית: ערב שכולו מחווה לנינה סימון. צפו בביצוע של רוני אלטר לשיר "Feeling Good"

יח"צ - חד פעמי

"קאבר מי" הינו פרויקט מוזיקלי שנוצר בשיתוף פעולה בין בלוג המוזיקה 4Crying Out Loud של דויד פרל וליין ההופעות שפגאט לייב, שמטרתו לייצר ערב שכולו תרבות ומוזיקה בחינם. פרל, שגם מפיק את ההופעות האינטימיות בבר השפגאט, רקח סדרת הופעות של אמנים ותיקים לצד אמני אינדי צעירים, המבצעים בלייב את האינטרפרטציה שלהם לקלאסיקות מוכרות.

לאחר שלושה ערבים מוצלחים בסדרה, הפעם יגיעו 12 מוזיקאים אל השפאגט לערב מיוחד שיוקדש לכוהנת הגדולה של הג'אז - נינה סימון. סימון אחראית לכמה מהשירים הכי יפים במאה שעברה, הוציאה יותר מ-40 תקליטים, לא הייתה מוכנה להיכנע לכללי המשחק של עולם המוזיקה ונחשבת לאחת מהלוחמות הגדולות למען זכויות השחורים באמריקה.

הערב המיוחד יתקיים ב-29 בינואר בבר השפאגט, ואת הכרטיסים אליו מומלץ להזמין מראש. בין האמנים שיגיעו לחלוק כבוד לסימון ניתן למנות את אלון לוטרינגר, אניה בוקשטיין, GITLA, נינט טייב, סיוון טלמור, סיוון לוי, עינב ג'קסון כהן, צביקה פורס, רונית רולנד, רועי דהן, Sun Tailorוכן רוני אלטר. כל אלה יבצעו שירים שבחרו בעצמם מהרפרטואר העצום של סימון, וכבר כעת ניתן לצפות בקליפ של רוני אלטר לשיר שבחרה - "Feeling Good".

הערב כולו, כמו קודמיו, יוקלט, יעלה לעמוד הבנדקמפ החינמי של הפרויקט ויהיה זמין להאזנה.

מה חשבתם על הביצוע? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully