וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "מאסטר שף": המתמודדים שאהבו לבשל

28.1.2013 / 0:38

בפרק נוסף של "מאסטר שף" שהוקדש לגרירת רגליים ושריפת זמן עד הגמר הגדול, למדנו שבילדותה, ג'קי אהבה לבשל, לעומת תום שאהב מאוד לבשל, ואילו סלמה – ובכן, סלמה אהבה לבשל

חברים, להתעורר בבקשה. אנחנו יודעים שאתם עייפים אחרי עוד שבוע שעבר עם שלישיית הגמר בלי הגמר, אבל עוד קצת וזה מגיע. בינתיים, אנחנו גאים לבזבז לכם את הזמן עם יצירת המופת -"שלושת הפיינליסטים מדברים עם המשפחה שלהם על כל מיני דברים ומבשלים מנה שלא קשורה לכלום"! אנחנו מבקשים להעיר את מי שנרדם שם מאחורה, הוא מרייר לנו על דפי התסריט, ובלעדיהם הילד של ג'קי לא יוכל לדקלם לה בספונטניות "אימא את אלופה ותנצחי מאוד מאוד".

וכך שבים תום, ג'קי וסלמה אל בית נעוריהם כדי למלא שעת שידור שלמה בשכנים שאומרים "כן, היא באמת אהבה לבשל!" ואימהות שאומרות "מה אני מאחלת לה? אני מאחלת לה בהצלחה". סליחה, מי נוחר פה?! זה באמת מוגזם, אמרנו לכם הצופים להתאפק קצת, עוד מעט הגמר, אנחנו נשבעים, וחוץ מזה באמת אומרים כאן דברים מעניינים. כן, אימא, תמשיכי, מה את מאחלת לה? "אני מאחלת לה בהצלחה, גם בתוכנית אבל גם בחיים". טלוויזיה מצמררת!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נא לא להירדם. מתוך "מאסטר שף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך עם כל הכבוד למאתיים אחיה של ג'קי שנכנסים אחד אחד לסלון כמו ליצנים לתוך פולקסוואגן עד שלהפקה נגמרת הבטרייה במצלמה, כוכב התוכנית הפעם הוא תום. עד גרמניה הוא טס כדי לבקר את הוריו המתייפחים מגעגועים, "מתנת חברת התעופה לופטנהאנזה!" שואג הקריין. ההורים הגרמניים צופים ב"מאסטר שף" בתרגום לגרמנית, נפעמים מהפילוסוף אייל שני, שזה מכובד כי הגרמנים מבינים דבר או שניים בפילוסופים. די קשה להם, הם מודים, עם הגיור והעזיבה של תום, ורגעי הבכי המטלטלים נקטעים אך ורק לטובת סיפורי פטריות אינסופיים ביערות גרמניה. "אני זוכר איך היינו קוטפים פטריות, ואז פורסים אותן, ואז מייבשים אותן, ואז קוצצים אותן, ואז מלבישים אותן במצנפת, ואז מביאים שעועית, ואז מביאים תפוח אדמה, ומורידים לפטריות את המצנפת", רגע אל תברחו, עכשיו מגיע הטוויסט - "כן, תום באמת אהב לבשל". מקווים שהקלטתם כל דקה בפרק!

אשתו של תום מאוד מתרגשת ממה שעבר עליו בתוכנית, בעיקר כי "עכשיו, כשאומרים 'גרמני' – פתאום זה לא דבר רע! פתאום זה משהו טוב, שרוצים להצטלם איתו!" הידד, עשרות שנים שבהם הגרמנים היו מוחרמים מתחום הצילום ונגזרו החוצה מתמונות פספורט, באו אל קיצן. תום הציל את העם הגרמני מסבלו המתמשך וכעת כולם שם אחוקיו של גיא פניני לנצח. וואהו!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכילות הפטריות. מתוך "מאסטר שף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובעוד תום מתעופף לו בניכר "מתנת חברת התעופה לופטנהאכנהאזעגטט!!!", סלמה שבה לג'לג'וליה כדי לבשל עם אימא שלה חוביזה. אוי לא, אתם יודעים מה זה אומר – עלילות בישול היסטוריות. "אני זוכרת איך היינו קוטפות חוביזה, ואז משרות אותה, ואז פורסות אותה, ואז מייבשות אותה, ואז מלבישות אותה בחיג'אב, ואז מביאות תפוח אדמה עם קסקט" וכולי. ותנו לנו לנחש, סלמה תמיד אהבה לבשל?

ואיך אפשר בלי דברי השופטים על הפיינליסטים שלנו, כמו הטקסט הקוהרנטי הבא שמנפיק רושפלד על סלמה: "מגדרית, היא מראה לנו שאין הגדרות, ובצורה ברורה מאוד אומרת, תעזבו את כל מה שאתם יודעים עלינו בני האדם, בכל אחד מאיתנו יש זכות להגשים את עצמו". ככל הנראה הוא התכוון לומר משהו על כך שסלמה היא אישה ערבייה ובאמצע חטף שבץ. ג'קי "עושה לעצמה תיקון בתוכנית הזאת", אומר חיים כהן, ועל תום אומר אייל שני שהוא "שואף לצמצום ולהורדת חלקים", מה שמסביר אולי למה תום עשה לעצמו ברית מילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והשבץ לרושפלד. מתוך "מאסטר שף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מי יהיה המאסטר שף הבא של ישראל? הלו, אתם עוד כאן? כי בפעם הבאה, סוף סוף, יתקיים הגמר הגדול. האם זו תהיה חביבת הקהל ג'קי, שהשופטים נוהגים לרוץ הצידה בכל הזדמנות כדי לדסקס כמה היא מהממת? האם יהיה זה הגר הצדיק תום, שעליו אמר רושפלד אתמול שהוא "אחד המתמודדים החזקים ביותר שהיו לנו במשך כל העונות"? או שמא תהיה זו סלמה, שעליה מלמלו השופטים שהיא "נורא כנה" ו"משהו משהו מגדרי"? לא שחס וחלילה אנחנו רומזים משהו, כן, זה יכול להיות כל אחד משלושתם. המרוץ צמוד ביותר ואין לדעת מה יהיה, אך בלי קשר נמליץ שלא תתאמצו לקשט יותר מדי את ג'לג'וליה, חבל על הבלונים. היו שלום ותודה על החוביזה.

מי לדעתכם יהיה המאסטר שף של ישראל? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully