וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי גילדת השחקנים: "ארגו" שוב מנצח

אחרי שכבר נדמה היה שאין לו סיכוי באוסקר, "ארגו" הופך לסוס המנצח של עונת הפרסים וקוטף גם את פרסי הסאג, שמקרבים אותו אל פרס האקדמיה הנחשק

טקס פרסי גילדת השחקנים, הסאג, נערך אמש (ראשון) וקירב את "ארגו" של בן אפלק עוד צעד אחד אל זכייה באוסקר. רק יום קודם לכן זכה "ארגו" בפרס הסרט הטוב ביותר בטקס גילדת המפיקים, ומוקדם יותר החודש זכה בקטגורייה המקבילה בטקס גלובוס הזהב. משמעות הדבר היא שאי-זכייה שלו באוסקר תיחשב להפתעה של ממש, שכן לרוב טקסים אלה מהווים אינדיקציה כמעט ודאית לגבי זהות הזוכה (יש לציין כי הגילדה כוללת 1200 שחקנים, מתוך 6000 חברי אקדמיה הבוחרים את זוכי הזוכה אוסקר). עם זאת, זכייה של "ארגו" באוסקר עדיין אינה ודאית, שכן במאי הסרט, אפלק, אינו מועמד לפרס הבמאי.

אפלק גם לא קיבל ציון לשבח על הופעתו בסרט בטקס הסאג - את פרס השחקן קיבל דניאל דיי לואיס על תפקידו בסרט "לינקולן", המתחרה הגדול של "ארגו" בעונת הפרסים. טומי לי ג'ונס, שמשחק אף הוא בסרטו ההיסטורי של סטיבן שפילברג, קטף את פרס שחקן המשנה.

ג'ניפר לורנס, אחת הכוכבות העולות בהוליווד, זכתה בפרס השחקנית על תפקידה בסרט "אופטימיות היא שם המשחק" ואילו אן האתוואי זכתה בפרס שחקנית המשנה על תפקידה בסרט "עלובי החיים". גם "סקייפול" לא נשאר מחוץ לחגיגה ופרס הוענק לצוות הפעלולנים שלו.

"אחוזת דאונטאון" זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, ו"משפחה מודרנית" בפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר. קלייר דיינס קטפה את פרס השחקנית בסדרה דרמטית על תפקידה ב"הומלנד". קווין קוסטנר זכה בפרס השחקן על תפקידו ב"הטפילד ומקוי" וג'וליאן מור בפרס השחקנית על תפקידה בסדרה "Game Change". גם בריאן קראנסטון מ"שובר שורות" קיבל פרס על תפקידו ושני שחקנים קומיים זכו בפרס על תפקידיהם ב"רוק 30" המחשבת את קיצה: אל בולדווין וטינה פיי.

מה דעתכם - "ארגו" לוקח את האוסקר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully